تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد:

ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار در حوزه های مختلف فعال است + گزارش تصویری

ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار در حوزه های مختلف فعال است  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

حبیب الله آسوده در گردهمایی ۴ هزار نفری جوانان و نوجوانان ساکن در محلات کم برخوردار در محل مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه طرح توانمندسازی محلات چند سالی است در سطح کشور با محوریت دستگاه های اجرایی از جمله کمیته امداد، هلال احمر، بهزیستی، ستاد فرمان امام(ره) فعالیت خود را آغاز نموده است، افزود: هر کدام از این نهادها و سازمان ها گوشه ای از کار را بر عهده گرفته و فعالیت می کنند.

وی گفت: این ستاد با همکاری مردم و تلاش مسئولان در همه حوزه های مختلف فرهنگی، اشتغال، بهداشت و درمان در محلات کم برخوردار فعالیت می کند.

 

آسوده با اشاره اینکه سال گذشته ۱۰ هزار جوان و نوجوان از محلات کم برخوردار در همایش اربعین حسینی شرکت کرده اند، بیان کرد: ان شاءالله امسال نیز جوانان و نوجوانان از این سفر پربرکت و جهانی شدن اربعین بهره مند خواهند شد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ابراز امیدواری کرد: امید است به خیل عزاداران و اربعین رفته‌ها بپیوندیم و حماسه حضور مردم در جریان اربعین به کل جهان اعلام شود.

 

وی به خدمات کمیته امداد در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۴۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد شد و امسال نیز ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی را در برنامه خود دارد.

آسوده، ادامه داد: همچنین امسال اهدای ۱۰۰ هزار جهیزیه در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی در پایان ضمن تقدیر از کمک های مردم و حامیان، اظهار کرد: از ابتدای امسال در طرح اکرام کمک های حامیان بیش از ۳۵ درصد افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.