تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی

پیام دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی
نگاه اقتصاد - دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی، در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، از تلاش های کارکنان بانک و مسئولان باجه های بانکی قدر دانی کرد.

 

متن پیام به این شرح است:
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، در آستانه روز ملی منابع انسانی از تلاش‌ها و خدمات صادقانه کلیه همکاران بانک و کارگزاران باجه‌های روستایی در بانک تشکر کرده و امیدوارم با همت مضاعف، عزم راسخ و توکل به خداوند متعال در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال “مهار تورم و رشد تولید” نام گذاری شده است شاهد خدمت رسانی شایسته و کارآمد به مردم شریف کشورمان در اقصی نقاط ایران اسلامی باشیم.

باور دارم منابع انسانی سرچشمه همه تحولات و موثرترین عامل در کیفیت ارائه خدمات است و با توسعه و بهره گیری از این سرمایه عظیم می توان از چالش ها و تهدیدها، فرصت ها و نقاط قوت ساخت.

منابع انسانی پیشرو، شکوفا، نوآور، پویا و با نشاط ضامن موفقیت بانک می‌باشد، کارکنان بانک بزرگترین و ارزشمندترین منبع تولید ثروت و درآمد و کلیدی‌ترین عامل دستیابی به اهداف بانک می‌باشند لذا ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فردی و سازمانی و فراهم کردن فرصت‌هایی برای رشد و ایجاد آسودگی خاطر حداقلی از دغدغه‌های معیشتی در چارچوب قوانین و مقررات از اهدافی است که در این بخش دنبال می‌شود.

شایسته است که به تلاشگران حوزه منابع انسانی خدا قوت عرض نموده و امیدوارم در راهبری و استفاده از این منبع ارزشمند موفق باشند.

بهزاد شیری
مدیرعامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.