تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

فرماندار بدره در جلسه شورای اداری شهرستان: 

مسولین با قدرت کار کنند و پاسخگوی عملکرد خود باشند

مسولین با قدرت کار کنند و پاسخگوی عملکرد خود باشند
ایلام - نگاه اقتصاد - فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و به روح پاک امام و شهدای گرانقدر دفاع مقدس درود و سلام می فرستم.

همه ما باید قدردان شهدا باشیم و لذا ازهمه مدیران و کارکنان ادارات دعوت می کنم در برنامه هایی که در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود حضور پررنگی داشته باشند.

هماهنگی و تعامل مناسب بین مسولین مختلف شهرستان حاصل فعالیت هرکدام از آنها در راستای فعالیت خود و در تعامل با سایر مسولین، احترام به اختیارات همدیگر و عدم دخالت در کار یکدیگر است.

با برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ شهریورماه پرونده این انتخابات در حوزه انتخابیه بسته شد.

خوشبختانه با ارزیابی های صورت گرفته توسط بازرسان اعزامی از تهران و استان، از عملکرد شهرستان در امر برگزاری انتخابات، رضایت بالایی کسب شد.

قانون مداری، همراهی و تعامل خوب مردم شهرستان در روند اجرای انتخابات بسیار به ما کمک کرد که از همه شهروندان عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

ازراهنمایی های امام جمعه محترم، اعضای محترم شورای تامین، هیات های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها و همه عزیزانی که دست به دست هم دادند که انتخابات بسیار خوبی را در سطح شهرستان برگزار کنیم تقدیر و تشکر میکنم.

به منتخب مردم در انتخابات اخیر تبریک عرض می کنم و امیدوارم که نتیجه این انتخابات منشا خیر و برکت برای استان، حوزه انتخابیه و بخصوص برای مردم شریف شهرستان بدره باشد.

مسئولین شهرستان با تمام توان به فعالیت خود ادامه دهند و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

عملکرد قوی مدیران، حامی اصلی آنهاست و مدیرانی که ضعیف عمل کنند، کسی از آنها حمایت نخواهد کرد.

در گذشته در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز قصورات و کم کاری هایی از جانب بعضی دستگاه ها صورت گرفته است که با پیگیری و نظارت دستگاه های مربوطه از این پس نظارت بیشتری بر برخورد با این موارد در شهرستان صورت خواهد گرفت.

با تاکید عرض می کنم هیچ کدام از دستگاه های خدمات رسان حق ارائه هیچ گونه خدماتی به ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارند.

حاصل سفراستاندار و دکتر امید به شهرستان و بازدید از پمپاژ تلخاب حل مشکل برق و همچنین تزریق اعتبار لازم به این ایستگاه پمپاژ بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.