تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

«سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان» راه اندازی می شود

«سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان» راه اندازی می شود
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت ملی پست از راه اندازی «سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان» تا یکماه آینده خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به  تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون «هوشمند سازی شبکه پستی»، گفت: «با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه اندازی می شود.»

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: «با راه اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریعترین زمان ممکن مرتفع می شود و بی تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.»

مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت های پست اشاره کرد و افزود: «در ادامه هوشمند سازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، بزودی در مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.»

وی افزود: «با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.