«سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان» راه اندازی می شود
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون «هوشمند سازی شبکه پستی»، گفت: «با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه اندازی می شود.»
معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: «با راه اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریعترین زمان ممکن مرتفع می شود و بی تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.»
مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت های پست اشاره کرد و افزود: «در ادامه هوشمند سازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، بزودی در مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.»
وی افزود: «با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.»
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰