تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

گازرسانی به کل روستاهای چرداول تا پایان سال

گازرسانی به کل روستاهای چرداول تا پایان سال
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از مجموع ۸۱ روستای شهرستان چرداول  تاکنون ۷۷ روستای آن گازدار شده و  ۴ روستای فاقد گاز تا پایان سال جاری گازدار خواهند شد.

 

عباس شمس اللهی خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهرستان چرداول ضریب نفوذ گازرسانی در خانوار شهری ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹ درصد می‌باشد.

ایشان با بیان این که از ابتدای شروع عملیات گازرسانی در این شهرستان تاکنون، ۱۵ هزارو ۲۱۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، تصریح کرد: در مجموع در مناطق شهری و روستای چرداول ۱۱ هزارو ۷۲۶ انشعاب علمک نصب شده و تا پایان سال جاری، این شهرستان به مناطق سبز استان خواهد پیوست.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: ۴ شهر در شهرستان چرداول شامل سرابله، بلاوه، شباب و آسمان آباد گازدار هستند، و از ابتدای شروع  عملیات گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان، بیش از ۶۱۹ هزارو ۴۸۷ متر خطوط لوله تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است.

شمس اللهی در پایان  با اشاره به این که ۹۴ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان چرداول گازدار شده، اضافه کرد: به منظور گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان ۳۵ ایستگاه گاز نصب و راه اندازی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.