تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

چهار پروژه شاخص حوزه سلامت ایلام آماده افتتاح در سفر رییس جمهور است

چهار پروژه شاخص حوزه سلامت ایلام آماده افتتاح در سفر رییس جمهور است
ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: چهار پروژه شاخص حوزه سلامت، بهداشت و درمان این استان آماده افتتاح در دور دوم سفر رییس جمهور است.

جاسم محمدی روز شنبه در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص سفر رییس جمهور به استان ایلام اظهار کرد: ساختمان کتابخانه مرکزی پردیس دانشگاهی، ساختمان دانشکده پزشکی، مرکز ناباروری بیمارستان آیت‌الله طالقانی، مرکز فوریت‌های پزشکی و درمانی پایانه مرزی مهران و سه مرکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های جاده‌ای در سطح استان از جمله پروژه‌هایی هستند که تعدادی از این پروژه‌ها با حضور رییس جمهور افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی، یادآور شد: این سفر در روز پنج‌شنبه نوزدهم مردادماه انجام خواهد شد و آیت‌الله ابراهیم رئیسی برای دومین بار به عنوان رئیس جمهور و به همراه هیئت دولت در استان ایلام حضور خواهد یافت که امیدواریم منشا خیر و برکت برای استان به ویژه در حوزه سلامت باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: همچنین رییس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان ۳۷۶ تخت‌‎خوابی رازی ایلام بازدید خواهند کرد.

محمدی تصریح کرد: لازم است تمامی معاونان و مدیران در راستای حضور حداکثری کارکنان در مراسم استقبال از رییس جمهور برنامه‌ریزی لازم را داشته و جلساتی را در خصوص نیازمندی‌ها و شاخص‌های حوزه‌های خود داشته و در راستای معرفی بهتر و دقیق‌تر آن‌ها گام بردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.