تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

تونل دوم راه کربلا در مسیر ایلام – مهران قبل از اربعین زیر بار ترافیک می‌رود

تونل دوم راه کربلا در مسیر ایلام – مهران قبل از اربعین زیر بار ترافیک می‌رود
ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از زیر بارترافیک رفتن تونل دوم راه کربلا در باند دوم بزرگراه ایلام مهران تا قبل از اربعین امسال خبر داد.

 

فرشاد دوستی روز شنبه در بازدید از تونل‌های محور ایلام – مهران اظهار داشت: عملیات روسازی لاین دوم (رفت) محور ایلام- مهران در محدوده تونل راه کربلا شامل تونل دوم راه کربلا و راه‌های طرفین در حال انجام است.

وی افزود: تا اربعین سال جاری تونل دوم راه کربلا و راه‌های طرفین آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام طول تونل دوم راه کربلا را ۷۲۰ متر عنوان کرد و یادآور شد: عملیات لاینینگ این تونل به اتمام رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات روسازی داخل تونل و راه‌های طرفین آن در مجموع به طول سه و نیم کیلومتر است.

دوستی بیان کرد: تلاش ما این است تا اربعین امسال بیشتر این پروژه ها تکمیل شده مورد بهره برداری قرار گیرد و این مهم در صورت تأمین و تخصیص به موقع اعتبار قابل تحقق است.

وی یادآور شد: علاوه بر تونل ها برای تکمیل بزرگراه ایلام- مهران چندین پروژه در حال اجرا است، پروژه های راهسازی قطعه رانشی و تقاطع های آن در محدوده تقاطع روستای ماربره، تقاطع غیر همسطح صالح آباد، احداث واریانت کنجانچم و پروژه شش خطه کردن مهران- پایانه مسافری از عمده پروژه های راهسازی محور ایلام- مهران هستند که مجموعه راه و شهرسازی، پیمانکاران و مشاورین شبانه روز در تلاش برای آماده سازی این پروژه ها تا اربعین هستند.

وی خاطر نشان کرد: این پروژها در اربعین سال گذشته به صورت موقت برای تسهیل تردد زائران زیر بار ترافیک قرار گرفتند و این مهم باعث شد گره ترافیک سالهای گذشته در اربعین پارسال تکرار نشود و ترافیک مسیر راحت کنترل شود و پس از اربعین سال گذشته بلافاصله عملیات تکمیل این پروژه ها آغاز شد و هم اکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به سال گذشته شاهد هستیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.