تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

اطلاعیه شمار ۴ ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)؛ زمینه‌های مشارکت مردمی در امر نذورات اربعینی فراهم شد

اطلاعیه شمار ۴ ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)؛ زمینه‌های مشارکت مردمی در امر نذورات اربعینی فراهم شد
تهران-ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از راه‌اندازی پویش "مرهم زائر"، به عنوان خیرین حوزه سلامت، خبر داد و از عموم مردم خواست، در قالب این پویش، کمک های خود را اعم از نذورات نقدی و یا داروهای مازاد که در منازل نگهداری می‌شود، در اختیار حوزه درمان ستاد اربعین قرار دهند.

ستاد مرکزی اربعین روز سه شنبه در چهارمین اطلاعیه خود خواستار مشارکت‌های مردمی بویژه در امر نذورات درمانی اربعینی از طریق مراکز تعیین شده در قالب کمیته امداد و نجات اربعین شد و در عین حال از مردم دینمدار و عاشق اهل بیت (ع) خواست از ارسال هرگونه دارو و تجهیزات پزشکی بدون هماهنگی جمعیت هلال احمر برای مراسم اربعین در عراق اجتناب کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف افزایش سطح مشارکت های مردمی در نذورات درمانی اربعینی، امکان کمک به تامین نیازهای دارویی زائرین در اربعین حسینی(ع) در قالب پویش مرهم زائر فراهم شده تا آحاد مردم در جای جای کشور با شرکت در این پویش به عنوان خیرین حوزه سلامت همراهی کنند.

این اطلاعیه می افزاید: مردم می توانند داروهای مازاد بر نیاز خود را که در شرایط مناسب در منازل نگهداری کرده و دارای تاریخ مصرف هستند، به ساختمان‌های ستادی هلال احمر، پایگاه های امداد و نجات و یا خانه‌های هلال احمر در دهیاری روستاها تحویل داده و یا جهت کمک به تامین هزینه دارویی، با کد دستوری #۳*۱۱۲* ضمن شرکت در طرح مرهم زائر در ایام اربعین نذورات نقدی خود در حوزه درمان واریز کنند.

ستاد مرکزی اربعین تاکید کرده است که هرگونه ارسال دارو و تجهیزات پزشکی بدون هماهنگی جمعیت هلال احمر (کمیته امداد و نجات اربعین) به عراق ممنوع است.

به گزارش ایرنا، اعزام زائران اربعین از اول ماه صفر – ۲۷ مرداد – آغاز می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.