تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

از اهداف مهم طرح حامیم ۲ توجه به مسئله جوان گرایی است

از اهداف مهم طرح حامیم ۲ توجه به مسئله جوان گرایی است
نگاه اقتصاد

 

حجت الاسلام محمدرضا حسینی نیا رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام در نشست خبری و با حضور خبرنگاران گفت: طرح حامیم ۲ به منظور توانمندسازی دانشجویان در بخش های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در چند مرحله برگزار می شود و ۱۳۴ نفر از دانشجویان ایلامی در مرحله استانی طرح حامیم ۲ حضور دارند.

 

وی افزود: قرار است ۱۳۴ نفر از دانشجویان ایلامی در مرحله استانی طرح حامیم ۲ در اردوی استان همدان شرکت کنند و هم اکنون مرحله استانی آن فعال است.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام با اشاره به برگزاری اردوی مرحله استانی، حلقه های معرفتی و کلاس های آموزشی به میزان ۶۰ ساعت، ادامه داد: مخاطب این طرح، تشکل های دانشجویی، گروه های جهادی و فعالان محیط دانشگاه هستند و در این طرح چهار کمیته آموزش، فضای مجازی، رسانه و پشتیبانی فعال شد.

 

حجت الاسلام محمدرضا حسینی نیا در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور ۱۳۴ دانشجوی ایلامی در طرح حامیم ۲، اضافه کرد: اهداف مهم این طرح توجه به مسئله جوان گرایی است، یعنی جوانانی که دنبال اثرگذاری اجتماعی هستند و از اهداف دیگر طرح حامیم، مسئولیت‌پذیری و نیز مسئولیت پیدا کردن دانشجویان برای شرکت در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی عنوان شد.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان ایلام تصریح کرد: آموزش‌های توانمندسازی و دیدار با شخصیت‌های سیاسی، علمی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های تعریف شده در طرح حامیم ۲ است و نیز در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری، به لزوم توجه جوانان برای تشکیل ایران قوی اشاره شده در نتیجه در طرح حامیم به دنبال شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه های مختلف ذکر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.