تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

بانک صادرات ایران خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را با علاقمندی دنبال می‌کند:

ادای احترام به شهید مدافع بانک صادرات ایران + گزارش تصویری

ادای احترام به شهید مدافع بانک صادرات ایران  + گزارش تصویری
پایگاه خبری نگاه اقتصاد: ادای احترام به شهید مدافع حرم بانک صادرات ایران در نخستین عهدواره ملی از سپهر تا حرم.

در راستای برگزار ی نخستین عهدواره ملی از سپهر تا حرم و به منظور ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم، مراسم بزرگداشت عهدواره ملی از سپهر تا حرم توسط مادر و همسر شهید مدافع حرم بانک صادرات ایران (شهید محمد قنبریان) رونمایی و آغاز به فعالیت کرد.

در این عهدواره ملی که با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، بار دیگر تجلی حضور خادمان واقعی ایثار و شهادت در بانک صادرات ایران خودنمایی کرد.

اگرچه که در ماه‌ها و هفته‌های اخیر شاهد اقدامات خوب و پسندیده‌ای در عرصه‌های مختلف اجتماعی و معنوی از سوی این بانک اعم از تهیه جهیزیه نو عروسان، ایجاد موکب‌های متعدد در ایام سوگواری‌ها و اعیاد دینی و… می‌باشیم اما تجلیل از مقام بالای شهدا و ایثارگران در این بین جای بسی خرسندی است، این در حالی است که در مقطع مدیریت کنونی بانک صادرات انتظاراتی که در حوزه‌های خدمت رسانی اعم از توجه بیش از پیش به فرهنگ ایثار و شهادت می رفت به درستی و با قوت تمام دنبال شد و این امر باعث جلب رضایت خانواده‌های محترم شهدا ایثارگران، جانبازان و… گردید.

از این رو این رسانه به سهم خویش از زحمات تمامی مدیران و دست‌اندرکاران بانک صادرات ایران اعم از مدیران ارشد تا مدیران امور ارتباطات و روابط عمومی و… قدردانی نموده و خواستار تداوم این گونه دستاوردها و اقدامات ارزشمند در تمامی سطوح جامعه گردید.

خاطر نشان می سازد در طی برگزاری این مراسم صفری مدیر شعب استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد قنبریان ایشان را پرورش یافته خانواده شهیدپرور دانست و افزود: این شهید والامقام از کارمندان و همکاران متعهد و مردمدار بودند و در ادامه هم با شهادتشان برای بانک صادرات ایران افتخار آفریدند.

در ادامه حجت الاسلام علی اصغر ولایتی؛ مشاور و عضو شورای عالی فرهنگی بانک صادرات ایران گفت: خوشحالیم که در جمع نورانی خانواده معظم شهدا و خانواده بزرگ بانک صادرات ایران هستیم وبه قهرمانان ارزشمند خود افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های شاخص شهدای مدافع حرم غیرت دینی، وظیفه‌شناسی، بصیرت و زمان‌شناسی بود که نپذیرفتند تهدیدی متوجه حرم آل‌الله بشود. آن‌ها از حریم انقلاب اسلامی و حتی حریم افرادی که سمت ظلم قرار گرفته بودند، ولو اینکه مسلمان هم نبودند، دفاع کردند.

دبیر عهدواره ملی از سپهر تا حرم بانک صادرات ایران ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان شریف بانک گفت توجه به ارزشها در بانک صادرات بالاست و راه و سیره شهدا در مشی همکاران جاریست و امروز راه شهدا در اقدامات همکاران ما متبلور است.

حجت‌الاسلام ولایتی افزود:تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از ازدواج و اشتغال و فرزندآوری و حمایت از شرکت های دانش بنیان و ارائه تسهیلات و ارز اربعین به زوار امام حسین (ع ) در ایام اربعین حسینی همه در امتداد اهداف شهداست.

دبیر عهدواره ملی از سپهر تا حرم در اضافه کرد: دبیرخانه عهدواره در بانک دایر شده است و قرار است همکاران با ارسال دلنوشته و عهد و میثاق نامه ها و خاطرات مشارکت کنند و به تعدادی از مشارکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌ معظم شهید محمد قنبریان،غرفه عهدواره ملی از سپهر تا حرم جهت خدمت رسانی به مردم به فعالیت پرداخت و اقداماتی از قبیل رونمایی و آغاز به فعالیت عهدواره توسط مادر و همسر شهید قنبریان، طبخ ۷۲ دیگ غذای نذری و توزیع بین نیازمندان در محل مراسم عهدواره، حضور در منزل خانواده شهید و دیدار با مادر و همسر و فرزندان شهید، ارائه خدمات فرهنگی،جوایز و پذیرایی، قدردانی خانواده شهید از همکاران بانک صادرات ایران، استقبال، طومار عهدی با شهید، اهدای جوایز به قید قرعه و…

گفتنی است بنیاد شهید و استانداری سمنان از بانک صادرات بخاطر ابتکار عمل این عهدواره قدردانی نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.