تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

برگزاری رزمایش آغاز به کار خدمت رسانی به زائران اربعین در ایلام

برگزاری رزمایش آغاز به کار خدمت رسانی به زائران اربعین در ایلام
ایلام - استاندار و رییس ستاد اربعین استان ایلام از آغاز عملیات خدمات رسانی ایستگاه های صلواتی و موکب ها به زائران اربعین خبر داد و گفت: فعالیت خدمات رسانی این موکب ها و ایستگاه های صلواتی به زائران اربعین از امروز و پس از اقامه نماز جمعه به طور رسمی کلید خورد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، “حسن بهرام‌نیا” روز جمعه در حاشیه رزمایش بزرگ آغاز به کار موکب های خدمات رسان اربعین استان ایلام اظهار کرد: همزمان با اولین روز از ماه صفر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در ایلام پایتخت خادمان زائران اربعین بعد از نماز جمعه بطور رسمی شروع شد.

 

وی با بیان اینکه این رزمایش متشکل از دستگاه های مختلف استان و بخش مردمی جهت خدمات رسانی به زائران حسینی است، افزود: شالوده و اساس این کاروان حاضر در رزمایش برگرفته از ارادت و علاقه خالصانه خانواده ها و مسئولان ایلامی به اهل بیت و زائران این خاندان مکرم است.

 

بهرام نیا ادامه داد: کاروان خدام زائران اربعین امروز با آمادگی کامل و پس از اقامه نماز جمعه حرکت خود به سمت مهران جهت خدمت گذاری به زائران در نقطه صفر مرزی را شروع کرد.

 

وی تاکید کرد: ارائه خدمات کمی و کیفی مطلوب تر و بیشتر به زائران توسط مردم استان ایلام برگرفته از اعتقادات مذهبی، فرهنگی و باورهای دینی آنها و به برکت اربعین، ایلام به بیت الخدام تبدیل شده است.

 

استاندار ایلام افزود: هرچند حرکت کاروان خادمان زائران اربعین از شهر ایلام به سمت مهران و نقطه صفر مرزی است، اما خدمات رسانی به زائران در سراسر استان و در طول مسیر تردد زائران انجام می گیرد.

 

وی ایلام را به عنوان گرانیگاه اصلی اربعین در کشور معرفی کرد و ادامه داد: خادمان اربعین با روحیه ای مضاعف خدمات رسانی به زائران را به حد اعلا خواهند رساند و سفری ارزان، خوش و ایمن را برای زائران رقم می زنند.

 

بهرام نیا با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اعضای ستاد اربعین و شورای تامین استان، یادآور شد: خدمت رسانی به زائران توسط مردم و مسئولان نشات گرفته از علاقه و نوکری آنها به اباعبدالله (ع) است و اکنون درخت اربعین بارور شده و خادمان با خدمات رسانی مطلوب، کمی و کیفی به زائران ثمره این درخت را به کام زائران می کنند.

 

به گزارش ایرنا، این رزمایش با حضور برخی از ادارات عضو ستاد اربعین از جمله جمعیت هلال احمر، اورژانس فوریت های پیش بیمارستانی، شرکت برق، نیروی انتظامی و دیگر ادارات مرتبط در محوطه مصلی شهر ایلام و حرکت آنها به سمت مهران با نوای لبیک یا حسین لبیک یا زینب جهت آغاز خدمات رسانی به زائران با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیران دستگاه ها و عموم مردم نمازگزار انجام شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.