تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

گل‌محمدی: بازیکنان استرس داشتند/ نیاز به همبستگی بیشتری داریم

گل‌محمدی: بازیکنان استرس داشتند/ نیاز به همبستگی بیشتری داریم
تهران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کسب سه امتیاز مهم قبل از شهرآورد گفت:

 با توجه به اینکه در بازی‌های اخیر نتایج لازم را کسب نکرده بودیم، بازیکنان استرس داشتند و این موضوع کاملا مشهود بود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار این تیم مقابل هوادار اظهار داشت: سه امتیاز مهمی را کسب کردیم. با توجه به اینکه در بازی‌های اخیر نتایج لازم را کسب نکرده بودیم، بازیکنان کمی استرس داشتند و این موضوع به ویژه در نیمه دوم کاملا مشهود بود.

وی افزود: در نیمه نخست بازی شاهد یک بازی هجومی بودیم و این نشان می‌داد تیم با انگیزه و تمرکز بالا و برای برتری در این بازی وارد میدان شده است. به موقع به گل رسیدیم. در نیمه دوم به نظرم تحت تاثیر گرفتن سه امتیاز بازی قرار گرفتیم و این موضوع بازی تیم را تحت تاثیر قرار داد و در دقایقی توپ و میدان را به حریف دادیم.

سرمربی پرسپولیس، بیان کرد: موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. هوادار تیم خوب و شایسته‌ای بود و حملات خوبی را روی دروازه ما ترتیب داد. در نیمه دوم نتوانستیم گردش توپ خوبی در زمین حریف داشته باشیم، با این حال می‌توانستیم به گل‌های دیگری برسیم ولی کار را برای خودمان سخت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در دقایق پایانی، بازی به خوبی بازی را کنترل کردیم تا به پیروزی برسیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چراکه آنها خیلی تحت فشار بودند و با این بازی حساب شده توانستند سه امتیاز مهمی را بگیرند. همچنین باید از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. حضور آنها باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان شد و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.

گل‌محمدی در واکنش به وقت تلف کردن علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی، توضیح داد: داور کمی سخت‌گیری کرد و به آنها اخطار داد. البته باید بگویم در مجموع خوب سوت زد. متاسفانه قبل از بازی در مورد او صحبت‌های صورت گرفت که حاشیه‌ساز شد. فکر می‌کنم او سال قبل فقط یک بازی برای ما قضاوت کرده بود که آنهم دربی بود. صحبت‌های محمود فکری حساب شده و هدفمند بود و دلیلی نداشت روی داور بازی بی‌جهت فشار بگذارند. امروز خورشیدی قضاوت خوبی داشت و به نظرم مطرح کردن این صحبت‌ها، زیبا نیست.

وی در مورد دربی نیز اظهار داشت:‌ چند روز مهلت داریم تا خود را برای بازی با استقلال آماده کنیم. خیلی مهم است که در روزهای باقی‌مانده ریکاوری خوبی داشته باشیم. نیاز به همبستگی بیشتری در پرسپولیس داریم. قطعا زمانی که کنار هم باشیم می‌توانیم موفق شویم. از نظر فنی تیم ما خوب است و این باور را دارم که بازیکنان من در روزهای سخت خود را نشان می‌دهند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا امید عالیشاه به دربی می‌رسد؟ گفت: به‌نظرم مشکلی برای این بازی نخواهد داشت. امروز نیز می‌توانست ۱۰ دقیقه بازی کند، اما ترجیح دادیم ریسک نکنیم تا مصدومیت وی برطرف شود.

گل‌محمدی در مورد عملکرد نبیل باهویی، بیان کرد: او عملکرد خوبی داشت و توانست موقعیت‌سازی کند و شانس گلزنی داشته باشد. حتی یک توپ را نیز به تیرک زد و به نظرم عملکرد قابل قبولی داشت.

وی در مورد گل باهویی که داور آن را مردود اعلام کرد، گفت: کمک داور در موقعیت خوبی قرار داشت. از زاویه‌ای که من دیدم توپ رد نشده بود ولی نمی‌دانم تصاویر تلویزیونی چه چیزی را ثبت کرده‌اند.

سرمربی پرسپولیس، افزود: می‌دانم داوران ما امکاناتی ندارند. امروز حتی هدست نداشتند و این کار را سخت می‌کند. همانطور که مربیان و بازیکنان نیاز به امکانات دارند، داوران هم امکانات می خواهند. هر فصل فقط برای داوران، وعده می‌دهند. دو سال است می‌گویند ‌VAR ‌می‌آید ولی خبری نیست که نیست. همه کشورها مثل ترکمنستان و تاجیکستان سیستم کمک داور ویدئویی دارند ولی ما به این حد نرسیده‌ایم. داوران ما با کمترین امکانات تا الان عملکرد خوبی داشتند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.