تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

برگزاری یادواره شهدای کارمند استان ایلام

برگزاری یادواره شهدای کارمند استان ایلام
نگاه اقتصاد

 

 

یادواره شهدای کارمند و سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰ ، با حضور مهندس حسنی معاون سیاسی، امنیتی استانداری ،دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ، مدیران، معاونین دستگاه های اجرایی ، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صبح دوشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۲،در مسجد جامع شهر ایلام برگزار گردید.

 

به گزارش ایثار واحد ایلام، در این یادواره دکتر جمال اسدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مقام والای ۱۷۱کارمند شهید استان ایلام اظهار داشت: این عزیزان در اوج حملات همه جانبه دشمن بعثی، حاضر به دست کشیدن از فعالیت نشدند و با حضور در خط مقدم جهاد و ایثار ،خون پاک خود را نثار انقلاب و ارزش های آن کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه جامعه معزز ایثارگری حدود ۱۸ درصد کل جمعیت استان را تشکیل می دهند، تاکید کرد: همه آحاد جامعه می دانند که اگر ایثارگری شهدا، جانبازان ، آزادگان وسایر رزمندگان نبود، قطعاً این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت.

وی در ادامه افزود:امروز می بینیم که میلیون ها نفر در اوج گرمای طاقت فرسا، در کنگره عظیم اربعین شرکت می کنند که این عظمت در واقع بیانگر مسئله عرفانی عاشورا است.

وی همچنین بیان کرد: شهدا در استمرار حرکت شهدای کربلا حرکت کرده و راه آن‌ها را ادامه دادند و امیدواریم بتوانیم راه و مسیر شهدا را ترویج و خود نیز پیرو آنها باشیم.

مدیرکل بنیاد استان ایلام در پایان خاطر نشان کرد : به برکت خون پاک شهیدان والامقام، همه فتنه ها و دسیسه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.