تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

بانک ملی در خدمت رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) عملکرد شایسته ای بر جای گذاشت

بانک ملی در خدمت رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) عملکرد شایسته ای بر جای گذاشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد:

 

بانک ملی ایران در کنار سایر نهادها و سازمان‌ها در ایام اربعین حسینی امسال با ارائه خدمات بی‌نظیر بانکی از جمله ارائه خدمات ارزی به زائران و عاشقان آقا اباعبدالله (ع)به صورت آنلاین و حضوری به خوبی عمل کرد.

بانک ملی ایران به عنوان یک بانک پیشتاز در ارائه خدمات ارزی به زائران آقا اباعبدالله در ایام اربعین ۱۴۰۲ اقدامات چشمگیری را در این راه به صورت آنلاین و حضوری به انجام رسانید.

این در حالی است که بانک ملی ایران علاوه بر ارائه خدمات بانکی مورد نیاز زائران در حوزه‌های مختلف اعم از استقرار باجه های تخصصی ارزی در شعب مرزی این بانک، اقدام به استقرار دستگاه‌های خودپرداز، وب کیوکس، کش لس، مودم پوز و… نسبت به برطرف نمودن درخواست‌های بانکی زوار نمود.

این بانک اقدامات دیگری را از جمله برپایی موکب پزشکی بانک ملی ایران، در دستور کار داشته و خدمات پزشکی مورد نیاز را در اختیار زائرین قرار داده است، همچنین ایجاد موکب کارکنان بانک ملی در مسیر پیاده ‌روی اربعین از دیگر اقدامات ارزشمند این بانک جهت پذیرایی از عاشقان و زائران حسینی (علیه السّلام) در استان‌های ایلام، خوزستان (مهران چزابه و….) بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.