تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

به مناسبت هفته دولت و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنج باجه بانکی روستایی در استان قزوین به بهره‌برداری رسید

به مناسبت هفته دولت و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنج باجه بانکی روستایی در استان قزوین به بهره‌برداری رسید
نگاه اقتصاد - به مناسبت هفته دولت و با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بهزاد شیری مدیرعامل بانک، عصر امروز (سه شنبه) هفتم شهریور ماه، پنج باجه بانکی روستایی پست بانک ایران در استان قزوین به بهره‌برداری رسید.

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که به صورت برخط، در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزارشد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باجه بانکی روستایی حصار ولی عصر را به نمایندگی از چهار باجه بانکی روستایی شهرک، خطایان، کاسپین۲ و شهرک صنعتی خرمدشت افتتاح کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به استان قزوین به عنوان نماینده دولت، دهها طرح عمرانی، ارتباطی و توسعه‌ای را به مناسبت هفته دولت افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش، ۷۶ طرح و پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ ۳،۲۹۰،۹۹۵ میلیون ریال در هفته دولت در ۲۲ استان کشور، با ایجاد شغل برای ۱۰۸۱ نفر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بانک به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۵۴ باجه بانکی روستایی با هدف اشتغال‌زایی برای ۱۰۵ نفر، در ۱۹ استان، بهره‌برداری از ۲۱ پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی در ۱۱ استان با ایجاد اشتغال برای ۹۷۱ نفر و آغاز به کار شعبه خواف در استان خراسان رضوی با ایجاد اشتغال برای پنج نفر، بخشی از این پروژه‌ها بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.