تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

سرکشی از یک هزار و ۲۰۰ خانواده شهید در ایلام در هفته دفاع مقدس

سرکشی از یک هزار و ۲۰۰ خانواده شهید در ایلام در هفته دفاع مقدس
ایلام - معاون نیروی انسانی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به سرکشی از یک هزار و ۲۰۰ خانواده شهید در ایلام در طول ایام هفته دفاع مقدس، گفت: برکات دفاع مقدس برای نسل جوان امروز بایستی تبیین شود.

سرهنگ ” سلیمان ساده میری” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه عظیمی برای جامعه و به ویژه نسل جوان است، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه ای عظیم است که تا مدتهای طولانی ملت ما می تواند از برکات آن بهره مند شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین برکات دفاع مقدس برای مردم ایران رسیدن به سکوی پیشرفت و ایستادن بر آن با قدرت، سربلندی و صلابت است، افزود: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی افزون بر حفظ دین و احیای ارزشهای اسلامی، موجب تزکیه نفس در جهت رسیدن به تقرب الهی است.

معاون نیروی انسانی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: فرهنگ شهادت نقش اساسی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشته و دارد، که به تبع آن، سعادت و پیشرفت جامعه اسلامی را تضمین خواهد نمود.

ساده میری با اشاره به برگزاری رزمایش فرهنگی رهروان شهدا، خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور و ابلاغ ماموریت توسط فرمانده محترم کل سپاه در راستای تدابیر دهگانه فرمانده معظم کل قوا دیدار با خانواده معظم شهدا تحت پوشش سپاه و بسیج در اول هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این رزمایش در مدت ۱۰ روز با یک هزار و ۲۰۰ خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران در سراسر استان ایلام توسط فرماندهان، مدیران و آحاد پاسداران رده‌های بسیج و سپاه استان ایلام دیدار و از آنان سرکشی خواهد شد.

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از یک هزار و ۹۰۰ برنامه در سطح استان برگزار می شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.