تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

با اشاره به بیانات اخیر رهبری

سجادی: مردم و مسئولان هشدارهای رهبری را جدی بگیرند

سجادی: مردم و مسئولان هشدارهای رهبری را جدی بگیرند
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: فرمایشات امروز رهبری در جهت افزایش وحدت مذهبی و قومی و هشدار درباره توطئه های دشمنان بود و مردم و مسئولان این هشدارها را جدی بگیرند.

 

 

سید کمال سجادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اظهار کرد: موقعیت فعلی ایجاب می کرد که مردم مخصوصا سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب دیدار داشته و مستقیم فرمایشات ایشان را بشنوند.

 

وی ادامه داد: رهبری همواره قبل یا در آستانه وقوع اتفاقات، درباره آن‌ها به مردم و مسئولان هشدار می‌دهند. صحبت های امروز ایشان هم راهبردی، راهگشا و نقشه راهی برای مقابله با توطئه دشمنان و افرایش وحدت و انسجام ملی بود. رهبری فرمودند دشمن دنبال سواستفاده از تنوع قومیتی، مذهبی و مساله زنان است. تنوع قومیتی برای کشور یک فرصت است. از سویی مردم ایران با ادیان مختلف هزاران سال کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی کرده اند، شاخص های مربوط به زنان چه در تحصیل چه اشتغال قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست اما دشمن بوسیله گروه های بحران ساز خود، روی تفاوت ها دست گذاشته و با جعل شعارها، دنبال اختلاف افکنی در کشور است.

 

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: مردم و مخصوصا مسئولان باید هشدارهای رهبری را جدی بگیرند. مردم هم باید هوشیار باشند و در عین حفظ تنوعات قومی و مذهبی، روی مساله امنیت و وحدت ملی تاکید داشته باشند تا با افزایش وحدت ملی، دشمنان نتوانند در کشور ناامنی ایجاد کنند.

 

سجادی با اشاره به این‌که «فرمایشات رهبری در جهت افزایش وحدت مذهبی و قومی و هشدار درباره توطئه‌های دشمنان بود»، گفت: دشمن امنیت و وحدت ملی را هدف گرفته بنابراین همه مردم از اقوام و مذاهب مختلف باید هویت ملی را ملاک قرار داده و اجازه ندهند دشمن به اهداف خود برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.