تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

تداوم خدمات رسانی سپاه به زائران اربعین در مرز مهران

تداوم خدمات رسانی سپاه به زائران اربعین در مرز مهران
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام از تداوم خدمات رسانی های این نهاد به زائران اربعین حاضر در مرز مهران خبر داد.

سردار جمال شاکرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: سپاه استان ایلام باتوجه به حجم زیاد زائران اربعین که به تدریج از مرز مهران وارد کشور می شوند در حال خدمات رسانی به این زائران است.

وی افزود: سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با ایجاد ایستگاه های صلواتی سیار به زائرانی که تازه از مرز برگشته اند با توزیع غذای گرم و آب خنک پذیرایی می کند.

وی ادامه داد: از دیروز تاکنون در هر وعده اصلی ۶ هزار پرس غذا یا صبحانه توسط نیروهای سپاه استان ایلام بین زائران توزیع شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: این وعده های غذایی بین زائران در پایانه مرزی شهید سلیمانی، برکت و مسیر برگشت زائران در شهر ایلام پخش می شود.

سردار شاکرمی تاکید کرد: تکریم و خدمات رسانی سپاه استان ایلام تا زمان خروج زائران اربعین از مرز مهران به قوت خود باقی است.

به گزارش ایرنا، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ هزار و ۴۹۸ زائر اربعین طی شبانه روز گذشته از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق، اصلی‌ترین و مهمترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.