تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

پویش «همکلاسی مهربان» در ایلام با توزیع سه هزار بسته نوشت افزار آغاز شد

پویش «همکلاسی مهربان» در ایلام با توزیع سه هزار بسته نوشت افزار آغاز شد
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام از انجام پویش همکلاس مهربان با توزیع سه هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «جمال شاکرمی» روز چهارشنبه در آیین «پویش همکلاسی مهربان»،با اشاره به توزیع سه هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت این استان، اظهار کرد: ارزش ریالی این بسته ها ۱۵ میلیارد ریال است.

وی افزود: این اقلام تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند دختر و پسر تحت پوشش مناطق روستایی، شهری و عشایری در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع می شود.

شاکرمی ادامه داد: سپاه و بسیج استان در مرمت، تعمیر و مشارکت در ساخت مدارس روستایی و عشایری در قالب محرومیت زدایی با عنوان طرح« شهید عجمیان» نقش دارند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: ۲۵۰ گروه جهادی طرح «شهید عجمیان» در مرمت و تعمیر مدارس و تعمیر ۲ هزار نیمکت مشارکت داشته اند.

وی تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید، فصل نوینی در اجرای برنامه های راهیان نور و راهیان پیشرفت در دستور کار است و با همکاری و مشارکت سپاه، بسیج و آموزش و پرورش، برنامه های متنوع چون فرهنگی، آموزشی، تربیتی اجرا می شود.

شاکرمی سپاه را بزرگترین، مهمترین و تاثیرگذارترین نهاد در حوزه های مختلف دانست و افزود: سپاه به عنوان حافظ اصلی دستاوردهای نظام، مشارکت و همکاری با آموزش پرورش را از مهمترین برنامه های کاری خود می داند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز در این آیین گفت: هشت هزار و ۸۰۰ نفر دانش آموز تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان داریم.

« علی درویشی» افزود: هرچند کمک ها و حمایت ها از این دانش آموزان ناچیز است اما اینگونه حرکات و پویش ها برای دانش آموزان بی بضاعت تاثیرگذار است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.