تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

یک هزار میلیارد برای تونل کبیرکوه هزینه شده است + گزارش تصویری

یک هزار میلیارد برای تونل کبیرکوه هزینه شده است + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه از فاز اول سامانه گرمسیری که طی آن پنج هزار هکتار از اراضی کشاورزی مشروب می شود سخن گفت و افزود: ۱۳ هزار هکتار باقیمانده تا شهریور ۱۴۰۳ به صورت کامل انجام خواهد شد. ایشان افزود: هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در این دولت برای پروژه مذکور هزینه شده است.

استاندار در ادامه با بیان این که شرکت فولاد زاگرس ایوان با هدف تولید شمش فولادی در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت دارد، اضافه کرد: این پروژه با حجم ۴۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

 

ایشان با اشاره به این که جنگ ادراکی و شناختی حربهٔ آخر دشمن برای ضربه زدن به نظام و ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: جنگ شناختی یک جنگ پیچیده است که از آن به عنوان موریانه‌ای که داخل یک درخت نفوذ می‌کند نام برده می‌شود و یکی از پیچیده‌ترین جنگ‌های نظام سلطه علیه ملت‌های دیگر است.

 

بهرام نیا با اشاره به این که پروژه بیمارستان بدره با ۲۵ درصد پیشرفت و اعتبار ۳۰ میلیارد در حال انجام است، به بیان پروژه تونل کبیرکوه به طول هفت کیلومتر پرداخت و گفت: این پروژه در مقیاس ملی بی‌نظیر بوده و یک هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای آن هزینه شده است.

 

استاندار ایلام با ذکر این مطلب که در دهه فجر ۲۳۹ طرح و پروژه افتتاح خواهد شد، افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۱۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

ایشان از کلنگ زنی۵۲ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ناپایدار ۲۴۸۹ نفر سخن به میان آورد و در ادامه گفت: پتروشیمی دهلران ۵۰ درصد پیشرفت دارد و ۱۰۰ میلیون یورو برای ادامه فعالیت این پروژه اختصاص داده شده است.

 

استاندار ایلام با اشاره به این که پروژه تولید کاغذ سنگی در چرداول با ۹۰ درصد پیشرفت در شرف تولید است، افزود: دو پروژه‌ی بیمارستان ۶۴ تختخوابی و همچنین آبرسانی ملکشاهی در حال تکمیل و بهره‌برداری هستند.

 

بهرام نیا تصریح کرد: ملت اسلامی با استقامت و صبر در برابر همه تهدیدات منجمله جنگ فرهنگی، جنگ سخت و اقتصادی مقاومت کردند و این ایستادگی ادامه دارد.

 

ایشان افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با هدف ناامیدی در جامعه از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند و با پمپاژ افسردگی سعی در کم رنگ جلوه دادن مشارکت در انتخابات دارند.

 

این مسئول عالی رتبه استان به انتخابات پیش‌رو در اسفندماه اشاره و تصریح کرد: دشمن از تمام ساز و کارها برای تحت تأثیر قرار دادن مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی قدرت نظام اسلامی و کشور را به نمایش خواهد گذاشت.

 

استاندار ایلام در پایان با بیان این که رسانه‌ها با استفاده از قلم نسبت به تبیین انتخاب اصلح برای مجلسی قانونگذار، متقن و قوی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: یک مجلس قوی نقش مهم و اساسی در ریل گذاری قوانین کشور دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.