تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

معاون بسیج مستضعفین: ملت ایران در دفاع از منافع نظام و انقلاب هوشمند است

معاون بسیج مستضعفین: ملت ایران در دفاع از منافع نظام و انقلاب هوشمند است
کرمان - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: این ملت هر کجا منافع، اعتقادات و آبروی نظام در خطر باشد در کنار هم جمع می‌شود و یک حرف واحد می‌زند که البته این هوشمندی ملت اسلامی ایران در طول ۴۴ سال بعد از انقلاب نمایان بوده است. 

سردار حسین‌ معروفی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار کرد: اولین مولفه در دوران دفاع مقدس ایمان واقعی بود یعنی در دوران دفاع مقدس رزمندگان استحکام تئوری داشتند.

وی با بیان اینکه در راستای مولفه ایمان، رزمندگان ولایت مدار بودند و با همه اجزای وجودشان به آن عمل می کردند، ادامه داد: رزمندگان در کلام، رفتار و اعمالشان مخلص و صادق بودند و همه چیز را برای خدا انجام می دادند و همه کارهایشان برای خدا بود.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: مولفه دوم در دوران دفاع مقدس وحدت واقعی بود، در دوران دفاع مقدس پیروزی بزرگ را همه ملت ایران چه شیعه و چه سنی و همه اقوام ایران تحت فرمان ولی خویش خلق و در صحنه نبرد از حقیقت دین خدا دفاع کردند.
وی گفت: در دوران دفاع مقدس همه مشارکت داشتند، شهید و جانباز دادند و انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی را نهادینه کردند؛ این صحنه نبرد و پیروزی در وحدت و هوشمندی ملت بزرگ ایران رقم خورد.

سه جبهه علیه ملت ایران اسلامی
سردار معروفی با اشاره به اینکه در سال گذشته همه دشمنان، علیه ملت ایران اسب ها را زین کردند، اظهار کرد: در ۲ ماهه گذشته سه جبهه علیه ملت ایران برنامه ریزی شد، ابتدا می خواستند دهه محرم دهه حسینی نشود اما رویش‌ها در این دهه اول بیشتر از سال‌های گذشته بود.
وی ادامه داد: پروژه دوم دشمن طی ۲ ماه اخیر، زدن اربعین و ضعیف کردن این مراسم بود، اما امسال شاهد حضور چشمگیر مومنان در این راهپیمایی بودیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: پروژه سوم دشمن در ۲ماه اخیر، هماهنگی در ۲۵شهریور بود که به بهانه اتفاق سال قبل کشور را مشغول کنند و در همین راستا در بستر فضای مجازی علیه ملت کار کردند اما مردم دست رد به سینه آنان زدند و در همین راستا پنج میلیون نفر در روز شهادت امام رضا(ع) به پابوسی این امام بزرگوار رفتند.
وی بیان کرد: این ملت هوشمند است و در ذیل این هوشمندی وحدت و در ذیل این وحدت، امنیت و در ذیل این امنیت، تولید قدرت به وجود می آید.

رییس جمهور در سازمان ملل با اقتدار از دین خدا دفاع کرد
وی گفت: رییس جمهور در سازمان ملل با اقتدار از دین خدا دفاع و علیه دشمن مطالبه ، عزت و شرف ایران اسلامی را حفظ کرد که این نشان دیگری از هوشمندی بزرگ ملت ایران است.
سردار معروفی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس اوج این هوشمندی و وحدت را میان ملت شاهد بودیم، بیان کرد: مولفه سوم در دفاع مقدس رهبری و ولایت است.

وی اضافه کرد: چه در دوران حیات پر خیر امام(ره) و چه در دوران پر خیر حضرت امام خامنه ای عزیز، با مدیریت صحیح این دیده بان تیز بین جهان اسلام، عزت و شرف اسلام، انقلاب و ملت بزرگ ایران حفظ شده است.
سردار معروفی با بیان اینکه کشورمان در اوج دشمنی ها امن ترین نقطه در منطقه است، ادامه داد: امروز با رهبری امامین انقلاب و هوشمندی نیروهای مسلح، هوا، فضا و زمین بر دشمن مسدود شده است و این دشمن جرات تعدی به این ملت را ندارد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نیروهای مسلح سپر و جانپناه ملت هستند، بیان کرد: این نیروها همه وجودشان را تقدیم آرامش و آسایش ملت بزرگمان می کنند، نیروهای مسلح امنیت را خط قرمز خود می دانند و در امنیت هیچ معامله و تعارفی با کسی ندارند.
وی گفت: ایمان واقعی، وحدت واقعی و رهبری در دوران دفاع مقدس ملت ما را پیروز کرد اما اکنون دشمن راهبرد خود را بر روی این سه مولفه گذاشته و ایمان فرزندانمان را مورد هجمه قرار داده است.
سردار معروفی اظهار کرد: دشمن با جنگ نرم، در بستر فضای مجازی، قلب ها، ارده ها، رفتارها، ذهن ها، محاسبات و شجاعت ملت را مورد هجمه قرار داده است از این‌ رو در این جنگ پیچیده داشتن هوشمندی برای همگان ضروری است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با چهار مقوله امام شناسی، دشمن شناسی، حفظ وحدت و جهاد شبانه روزی برای خدمت به ملت می توان دست رد محکم بر سینه دشمن زد.

وی با اشاره به اهمیت مقوله وحدت، گفت: وحدت امروز برای ما از آب و نان واجب تر است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی الگوی وحدت برای کشور هستند و پیشرفت های نیروهای مسلح نشانه وحدت آن ها است.
سردار معروفی اضافه کرد: دعوای سیاسی جز ماندن در گل هیچ چیز ندارد از این گروه و آن گروه هیچ سودی نخواهیم برد و باید همه توان ها را برای حل مشکلات مردم جمع کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم مولفه چهارم است افزود: خدا با خدمت به خلق به ما فرصت داده، مردم ولی نعمت ما هستند و انقلاب با مردم تامین می شود.

وی تاکید کرد: همه باید توان ها را برای حل مشکلات مردم بسیج کنند و از این‌رو امروز باید برای این ملت نوکری کرد و مردم را ولی نعمت دید./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.