تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد:

رسانه ها با نقد درست و نه تخریب، مدیران اجرایی را به کار و تلاش بیشتر وادار کنند

رسانه ها با نقد درست و نه تخریب، مدیران اجرایی را به کار و تلاش بیشتر وادار کنند
یاسوج -  استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در این استان تخریب مدیران و نیروهای مستعد روز به روز در فضای مجازی و رسانه ها در حال افزایش است گفت:

جامعه فرهنگی و رسانه ها با فرهنگ سازی نقش مهمی در ریشه کنی این رویکرد نادرست دارند.

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده روز سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: رویکرد تخریب مدیران نخبه و با استعداد در این استان باید از سوی رسانه ها تغییر کند و به جای تخریب مدیران اجرایی استان آنها را به کار کردن، تلاش، اقدام و فعالیت هر چه بیشتر برای کمک به توسعه همه جانبه ترغیب کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم معلم در تربیت انسانهای آگاه و عالم بیان کرد: جامعه فرهنگی می تواند با فرهنگ سازی نسبت به ارتقاء نیروهای بومی استان روند توسعه استان را شتاب بخشند.

احمدزاده پرونده سازی علیه نیروهای بومی در سطح کشور را بسیار زیاد دانست و گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای نیروهای مستعد و توانمندی در حوزه های مختلف است که می توانند در سطح کشور بسیار تاثیرگذار باشند.

وی نقش معلم در جامعه رو به توسعه و پیشرفت را بسیار مهم خواند و افزود: معلمان می تواند با ارائه یک الگو و رویکر خاص از بسیار از مسئولان در فراهم سازی بستر های توسعه جامعه مفید تر باشند.

احمد زاده اضافه کرد: امروز آموزه های معلم در سطح جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و قدردانی از جایگاه معلم وظیفه ای همگانی است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه معلم جایگاه مهمی در نظام هستی دارد افزود: اولین کسی که باید قدر جایگاه معلم را بداند خود معلم است.
ستار هدایت خواه تصریح کرد: معلم در نهاد آموزش و پرورش از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است که باید به خوبی صیانت شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شان منزلت معلم در جامعه نیاز است مسئولان با برنامه ریزی قدر این جایگاه را بدانند.

هدایت خواه گفت: معلمان در تربیت نیروهای انسانی و آگاه جامعه مسئولیت بسیار سنگینی دارند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این ایین با تقدیر از جایگاه معلم افزود: به مناسبت گرامی داشت مقام معلم ۴۰۰ عنوان برنامه در مناطق مختلف این استان برای گرامی داشت مقام معلم برگزار شد.

محمد جمالی آرند رتبه بندی معلمان را خدمات ماندگار دولت سیزدهم دانست و افزود: تا اوایل مهرماه سال جاری ۵۰۰ معلم استخدام آموزش و پرورش این استان خواهند شد.
در این آیین از از ۹۴ معلم نمونه شهرستانی و منطقه‌ای تجلیل شد.
بیش از ۱۵ هزار معلم در کهگیلویه و بویراحمد کار آموزش به جامعه ۱۷۲ هزار نفری دانش آموزی را انجام می دهند./ایرنا

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.