تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام: بیان دستاوردها و خدمات دولت و نظام، امیدآفرین است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام: بیان دستاوردها و خدمات دولت و نظام، امیدآفرین است
ایلام - معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه بیان دستاوردها و خدمات دولت و نظام امیدآفرین برای مردم و موجب یاس و ناامیدی دشمنان است، گفت: برگزاری انتخابات پرشورتر و با حضور حداکثری مردم، تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

” محمدسبحان حسنی” روز دوشنبه در دیدار با جمعی از اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در این استان، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در ایام اربعین حسینی و ایام بعد از آن، برنامه ریزی گسترده ای با هیاهوی تبلیغاتی و استفاده از شبکه های مجازی و کانال های معاند کرده بودند اما حضور باشکوه و باصلابت مردم در اربعین امسال، تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه تجربه نشان می دهد که دشمنان ملت و انقلاب همواره در محاسبات خود دچار اشتباه و خطا هستند، افزود: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که همواره در صحنه حضور دارند و در برهه ها و بزنگاه های مختلف در حمایت از نظام و انقلاب اسلامی به میدان آمده و حضور خود را به نمایش گذشته اند و این حضور، دشمنان را مایوس کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به دشمنان همیشه در حال ارزیابی و رصد ملت ایران هستند، افزود: یکی از معیارهایی دشمنان برای محک زدن اینکه چقدر مردم پای نظام و انقلاب هستند، عرصه انتخابات و مشارکت مردم است اما در این زمینه هم همواره دچار خطار شده اند چرا که مردم ثابت کرده اند با حضور حداکثری پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند.

حسنی با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری، یادآور شد: مردم ایران اسلامی همواره به صورت ریشه دار نسبت به خاک و انقلاب پای بند بوده اند، مشکلاتی وجود دارد اما تمام تلاش و همت دولت و نظام اسلامی بر این است با وجود همه دشمنی دشمنان، با بهره گیری از همه ظرفیت ها از جمله دیپلماسی منطقه ای و بین المللی در راستای حل این مشکلات با حفظ اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی گام بردارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در موضوع انتخابات بسیار مهم و حایز اهمیت است، برگزاری انتخابات پرشورتر و با حضور حداکثری مردم، تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است و به طور قطع تاثیر چشمگیر و نتایج مثبتی در زمینه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی برای کشور و مردم خواهد داشت.

وی افزود: نظام استکباری در تلاش است ناامیدی و یاس را با استفاده از ابزار تبلیغاتی و رسانه ای به جامعه ما القاء کند در مقابل نیز رسانه ها و فضای مجازی ما باید امیدآفرین باشند و واقعیت ها را برای جامعه تبیین و دستاوردها و خدمات دولت و نظام را برای مردم بیان کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه انتخابات صحنه قدرت و تصمیم گیری مردم برای آینده کشور بوده و مشارکت سیاسی آحاد جامعه در انتخابات یک مولفه مهم و راهبردی است، خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی به همه دولتمردان انجام شده که این امور بایستی به مردم بیان شود چرا که دشمن نمی خواهد این دستاوردها برای مردم بیان شود.

گفتنی است در این نشست، اعضای شورای اطلاع رسانی دولت دیدگاه و نظرات خود را در حوزه های مختلف با معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در میان گذاشتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.