تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۴

با حضور قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران؛

آیین کلنگ زنی احداث مسکن مددجویی در شهریار برگزار شد

آیین کلنگ زنی احداث مسکن مددجویی در شهریار برگزار شد
نگاه اقتصاد - آیین کلنگ زنی احداث مسکن مددجویی در شهرستان شهریار با حضور قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران برگزار شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیین کلنگ زنی یک واحد مسکن مددجوی تحت حمایت اداره کمتیه امداد شهرستان شهریار با حضور اسماعیلی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران، تیزهوش مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان، امام جمعه، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شهریار و جمع دیگری از مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

محمدمهدی اسماعیلی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران در خصوص این مراسم، اظهار کرد: این پروژه یک واحدی در زمینی با حدود ۸۰متر مربع در متراژ حدود ۵۰ متر همراه با پارکینگ تا پایان امسال با مشارکت سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) احداث و تحویل یک خانواده دونفره که به علت فوت سرپرست تحت حمایت اداره کمیته امداد شهریار هستند، خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این یک واحد مسکن در زمین خود خانواده مددجو، احداث می شود، افزود: ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض، ۵۰ میلیون تومان معوض از سوی کمیته امداد و ۸۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض توسط خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) برای اجرای این پروژه تأمین اعتبار شده است.

 

اسماعیلی، خاطرنشان کرد: کمیته امداد آمادگی دارد در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی نهادهای مربوطه و نیکوکاران نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های تحت حمایت با مشارکت سپاه سیدالشهداء (ع) و بنیاد مسکن اقدام نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.