تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

سردار فدوی :

قدرت نظامی کشور مدیون از جان گذشتگی شهداست

قدرت نظامی کشور مدیون از جان گذشتگی شهداست
شمیرانات - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : هیچ زمان جمهوری اسلامی از دشمنان شکست نخورده و قدرت نطامی ایران مدیون و مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهداست .

 

 

مراسم یادواره شهدای شمیرانات با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهردار منطقه یک، خانواده شهدا، تولیت و حضور گسترده مردمی عصر پنجشنبه همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و سالگرد شهادت شهید آرمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان در آستان مقدس امامزاده علی اکبر (علیه السلام) چیذر برگزار شد.

این مراسم ابتدا با قرائت کلام الله مجید آغاز و سپس سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک یاد و خاطره شهدا را گرانی داشت .

در ادامه ابوالفضل همراه، هنرمند ارزشمند کشوری به روایتگری نمایشی دوران دفاع مقدس پرداخت.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ضمن گرامی داشتن مقام شهدا گفت: سالانه صدها مراسم و یادواره شهدا در هر یک از استان ها برگزار می شود، این یعنی همه واقف‌اند رحمت خداوند از صدقه خون شهدا شامل حال کشور ما می باشد.

سردار فدوی افزود: امکانات مادی و دنیایی دشمن، همانند زمان دفاع مقدس قابل مقایسه با کشور ما نیست، ولی آن چیزی که همیشه ما را در برابر دشمن پیروز نگه داشته است نصرت و یاری خداوند و نظر ویژه شهدا و حضور همیشگی مردم بوده است.

این مقام عالی رتبه نظامی کشورمان گفت: ما نه تنها هیچ وقت و هیچ گونه از دشمن شکست نخورده‌ایم بلکه همیشه حرکتمان رو به جلو بوده و روز به روز به قدرت نظامی و معنوی خود افزوده ایم و این هم از نصرت و یاری خداوند بوده است.

پس از سخنرانی جانشین فرمانده سپاه و در پایان مراسم گروه شمیم یاس به اجرای سرود و گرامی داشتن مقام شهدا و خانواده شهدا پرداختند.

این مراسم روز پنجشنبه ۶ مهرماه در آستان مقدس امامزاده علی اکبر (علیه السلام) چیذر برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.