تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ایوان

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ایوان
ایلام- فرمانده انتظامی ایوان از افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سعید عالی پور روز چهارشنبه اظهار داشت: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر و واحدهای اجرایی، افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان را شاهد هستیم.

وی، اجرای طرح های مختلف انتظامی و اقدامات اطلاعاتی و نیز همراهی خوب مردم را از عمده ترین دلایل افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ادامه داد: گرایش به مصرف مواد مخدر و تغییر از مواد مخدر سنتی به صنعتی و کاهش سن مصرف در بین جوانان، خطر توسعه و فراگیر شدن این بلای خانمان سوز را به یک حقیقت تلخ اجتماعی تبدیل کرده است.

سرهنگ عالی پور گفت: ترویج آموزه های دینی، توسعه آموزش های همگانی، آشنایی خانواده ها نسبت به این آسیب خطرناک و هم افزایی جدی میان نهادهای متولی، بهترین ابزارهای جلوگیری از توسعه مواد مخدر است.

دستگیری سارق حرفه ای احشام در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از دستگیری سارق احشام و کشف سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت الله شهباز بیگی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران، سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه به سه فقره سرقت احشام و کندوی عسل اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شهبازبیگی به دامداران توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت افراد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.