تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

مسابقات سوارکاری یادواره شهدای دانشگاه پیام نور برگزار شد + گزارش تصویری

مسابقات سوارکاری یادواره شهدای دانشگاه پیام نور برگزار شد  + گزارش تصویری
پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد: سیدخلیل سجادی اسدآبادی

 

دومین دوره مسابقات سوارکاری یادواره شهدای دانشگاه پیام نور به همت اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور، انجمن سوارکاری این دانشگاه و با همکاری هیئت سوارکاری استان تهران در محل باشگاه آزمون برگزار شد.

دکتر همت بسطامی؛ مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور در خصوص ساز و کارهای برگزاری این دوره از مسابقات (یادواره شهدای دانشگاه پیام نور) خاطرنشان ساخت: دانشگاه پیام در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خویش به ویژه در حوزه ورزش به خوبی اقدام نموده است، از اینرو برگزاری المپیادها و مسابقات ورزشی و فرهنگی همواره در دستور کار اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور قرار دارد.

وی افزود: نقش انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور به عنوان بازوهای توانمند و کمک دهنده به این اداره کل را نباید نادیده گرفت، این در حالی است که با توجه به محدودیت‌های مالی، انجمن‌های مربوطه توانسته اند با بهره گرفتن از اسپانسرها و خیرین در هرچه باشکوه‌تر برگزار نمودن مسابقات ورزشی و فرهنگی مؤثر واقع شوند.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در ادامه با اشاره به برگزاری گسترده مسابقات ورزشی و فرهنگی در اقصی نقاط کشور و حضور در عرصه‌های بین‌المللی اظهار داشت: در مسابقات اخیر روسیه دانشگاه پیام نور حضوری فعال داشت.

وی همچنین برگزاری مسابقات سوارکاری یادواره شهدای دانشگاه پیام نور که در باشگاه آزمون برگزار گردید را از جمله اقدامات خوب و ارزشمند دانشگاه پیام نور کشور عنوان نمود که به همت و تلاش انجمن سوارکاری این دانشگاه و همکاری هیئت سوارکاری استان تهران صورت گرفت.

مهندس محمد بوجاریان؛ رئیس انجمن سوارکاری دانشگاه پیام نور نیز در ادامه در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات سوارکاری یادواره شهدا دانشگاه پیام نور گفت: این مسابقات با حدود ۱۸۰ نفر شرکت کننده و حضور دانشجویان و عموم مردم برگزار گردید.

وی افزود: با توجه به بالا بودن سطح کمی و کیفی مسابقات و استقبال بی‌نظیر شرکت کنندگان در این دوره، انتظار می‌رود ضمن حمایت معنوی و مادی مدیران و دست‌اندرکاران مربوطه این رشته جذاب در کشور بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

بوجاریان بیان داشت: رشته سوارکاری بسیار پرهزینه است که لازمه تأمین هزینه‌های جانبی از طریق اختصاص بودجه و در نهایت حمایت اسپانسرها و خیرین است تا بتوان نسبت به برگزاری المپیادها و شرکت در مسابقات برون مرزی برنامه‌ریزی نمود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اخیر سوارکاری در چین که سه نفر از سوارکاران کشورمان در آن شرکت نمودند و در فینال مسابقات حضور یافتند، خاطرنشان کرد: این اتفاق برای کشورمان بی‌سابقه بود.

وی افزود: خانم نغمه خانجانی از جمله سوارکارانی است که در این مسابقات شرکت نمود و پتانسیل قهرمانی را نیز داشت.

خانم طاهره انیسی؛ نایب رئیس هیئت سوارکاری استان تهران نیز با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات گفت: مسابقات سوارکاری یادواره شهدای دانشگاه پیام نور در قالب مسابقات پرشی برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در رده D1 و O1 (مالکین غیرحرفه‌ای) و رده بزرگسالان C با هم رقابت نمودند.

انیسی خاطرنشان ساخت: کیفیت مسابقات در این دوره خیلی عالی بود که جا دارد از دانشگاه پیام نور به عنوان بانی اصلی و اسپانسر این دوره از مسابقات قدردانی نمود.

وی ابراز امیدواری کرد حضور و حمایت دانشگاه پیام نور در برگزاری مسابقات آتی استمرار داشته باشد.

به گفته رئیس انجمن سوارکاری دانشگاه پیام نور، مسابقات سوارکاری یادواره شهدای دانشگاه پیام نور بانیان، دست‌اندرکاران و برگزار کنندگانی داشت که با حضور خویش و حمایت‌های جانبی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از مسابقات مثمر ثمر واقع شدند که در زیر با ذکر نام از آنها قدردانی می‌شود.

-دکتر علی کریمی فیروز جایی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت سوارکاری استان تهران

– حمیدرضا بوجاریان؛ رئیس انجمن پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور

– دکتر سیدخلیل سجادی؛ مشاور دانشگاه پیام نور و رئیس روابط عمومی انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور

-آقای استاد باری‌پور

– آقای محمدجواد کلانتریان

-آقای شاهرخ مقدم؛ دبیر هیئت سوارکاری استان تهران

– آقای همایون وژدانی

گفتنی است در این دور از مسابقات در رده C بزرگسالان، آقایان حسین رضایی، رامین شهابی و علیرضا عامری به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند. همچنین در رده O1 (مالکین) – فربد اسدی – لادن امیر ماهانی و رضا خجسته اقبال به مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.