تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۹

برای مردم بی پناه فلسطین

ای صبور زخمین تاریخ، این بار آسمان برای تو می‌بارد

ای صبور زخمین تاریخ، این بار آسمان برای تو می‌بارد
نوشهر- آماج حملات وحشیانه دشمنت، ای غزه، ای فلسطین، باردگر جهان را غمگین کرد، ای صبور زخمین تاریخ، بیش از ۷۰ سال با استقامتت جهان را مبهوت کردی، این بار آسمان برای تو می بارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بخشی از تصاویر خونین سرزمینت را چند روزی جهان در رسانه ها می بیند، آه، چه غمبار است و غمگین، نیازی به واژگان نداری تا جهان بداند و بخواند، ساختمان هایت را تخریب، فرزندانت را شهید، کوچه هایت را خونین کردند و باغ هایت را آتش کشیدند، وای! قلم در نگارش چهره خونین فرزندانت می گرید.

ای فلسطین – ای غزه، می دانم خونین تَن داری، می دانم که شهید فرزند داری، پیکرت امروز خونین است، بدان که تاریخ تا بودن ترا تثبیت کرد، همین است. بودنت خونبها دارد، بودنت چراغ راه دارد، تو در این کوری راه، هدایت نوری، تو در این عشق منظوری، می دانم تاریخ مقاومت و استقامتت را ستوده است.

ای دلاور تاریخ – می دانم که انتقام دشمنت را خواهی گرفت، آری! زنده بودنت ، آزاد شدنت و رهایی از اسارت حق توست ، اسارت تو را در شلیگ گلوله های دشمن زبون می بینم و ای غزه مظلوم، این بار نیز آسمان هم برای تو می بارد.

ای سرزمین مقدس، گرچه زمینت بیش از ۷۰ سال در شلیک گلوله های خصم دیرین غاصب، غمگین است آیا میدانی که استقامت تو در تاریخ همه را مبهوت کرده است؟ امروز بار دیگر دشمن بر تو تاخت و تورا تهدید و تخریب کرد ولی هنوز ماندی و استقامت کردی و خواهی ماند اما سربلند و آزاد.

ای فلسطین صبور در کدام قسمت خاک، جا داری، تو از کدامین سلسله و صاحب نامی، تو را در کدامین بخش تاریخ باید دید، به کدامین عشق عاشقی، عشقت چیست، عاشق چه هستی، تو را دیروز در آینه تاریخ ورق زدم و هنوز چهره ات را خونین می بینم. چرا؟.

بله – تاریخ تو را به نام فلسطین ثبت کرده است، ای سرزمین پاکی، ای دیار راستی و ای خاک الهی با تو هستیم.

ای فلسطین در بند، زمزمه های بودنت را در تاریخ می بینم، تو از سُلاله پاک پیامبری، تو را همه می دانند و همه می خوانند و همه می نالند. ای فلسطین بر غرورتان و بر شوکتتان باید بالید، استقامتتان پایدار و جاودان خواهد ماند. آری! تاریخ هرگز نخواهد مرد و تو همیشه خواهی ماند.

امروز یک ورق تاریخ را به تو می سپارند تا تو در تاریخ بمانی. که می مانی و شک نداریم که طوفان الاقصی تان، طوفان به‌پا می کند.

این روزها زمان همدردی و حمایت جهان از توست، دیروز همه آمدند تا به بودنت درود بفرستند و مرگ را نثار اشغالگران کنند، نفرین بر جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اشغالگر و حامیان شرق و غرب.

قابلیان امروز به عزا نشسته اند و پیروزی های فرزندان هابیل را از دور نظاره می کنند و در دام هوس های ثروت و اسلحه اسیر شدند ، اکنون آسیاب انتقام بشر دوباره به چرخش افتاد تا فروپاشی قابیلیان را نظاره گر باشد.

تاریخ گواه است که سرزمین زیتون زیباترین نماد زندگی بشر در طول هزاران سال نبرد بی امان نور بر تاریکی است ، چشمان آسمان یکبار دیگر پر از ستاره و غرق در شادی و سرور خواهد شد و گامهای فرزندان ابراهیم و اسحاق در پای دیوارهای اورشلیم دوباره در سجدگاه قدس قدم خواهد زد و پرچم پیروزی ایمان و درستی بر کفر و الحاد به اهتزاز در خواهد آمد و تشنگان سرزمین عشق در قدس جان دوباره خواهند گرفت.

غزه نشان داده است که تک فرزند استقامت و پایداری هابیل زنده است و موشک های جانسوز و خانمان براندار یاران غزه دودمان برادران نااهل یوسف را در چاه نیستی فرو خواهد برد و این بار فرزندان یعقوب ۲ دستگی و انزجار را پاره خواهند کرد و اتحاد و دوستی آنان بیرق اسلام را بر ستون های مسجدالاقصی بر خواهد افراشت و رژیم اشغالگر صهیونیست در دام نابودی و نیستی فرو خواهد رفت.

به طور قطع با عملیات طوفان الاقصی این لکه سیاه استبداد و استعمار امریکایی در منطقه محو خواهد گشت و کشتزار زیتون دوباره با خون فرزندان رشید غزه رونق و خاورمیانه در پیروزی آن جان دوباره خواهد گرفت ، دیری نمی پاید که پیروزی فلسطین سرمشق دیگر ملت ها خواهد شد .

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در غزه به جایی نرسیده است و اهداف مشخصی برای بمباران در غزه ندارد، همچنان غیرنظامیان را هدف قرار می دهد. وزارت بهداشت فلسطین در آخرین گزارش خود از شهادت یکهزار و ۹۰۰ غیرنظامی از جمله ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن در بمباران های رژیم صهیونیستی خبر داد.

براساس این گزارش، تا کنون هفت هزار و ۶۹۶ نفر نیز در بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.