تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

هزار و ۴۵۳ نفر برای تحصیل در دانشگاه ایلام پذیرفته شده اند

هزار و ۴۵۳ نفر برای تحصیل در دانشگاه ایلام پذیرفته شده اند
ایلام -  مدیرکل امور آموزش دانشگاه ایلام گفت: هزار و ۴۵۳ نفر در مقطع کارشناسی در ۳۶ رشته تحصیلی از طرف سازمان سنجش کشور به دانشگاه ایلام جهت ثبت نام در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ معرفی شده‌اند.

 

“محمدیار حسینی” روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعداد پذیرفته شدگان وصول شده از طرف سازمان سنجش در این مرحله یک هزار و ۴۵۳ نفر در ۳۶ رشته تحصیلی در ۶ دانشکده است که تا کنون بیش از ۸۰۰ نفر از این تعداد مراحل ثبت نام خود را گذرانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزیی های انجام‌شده، ثبت نام در ۲ مرحله ثبت نام اینترنتی و ارسال فیزیکی مدارک، انجام می شود، افزود: امروز یکشنبه ۲۳ مهر آخرین فرصت جهت ثبت نام است.

مدیرکل امور آموزش دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه وضعیت آموزشی دانشجویان ورودی جدید (۱۴۰۳-۱۴۰۲) طبق آیین نامه اصلاح شده قوانین آموزشی وزارت علوم است که با اندکی تغییرات نسبت به آیین نامه قبلی به معاونین آموزشی دانشکده‌ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: به دانشجویان عزیز توصیه می شود برای دریافت و اطلاع از آخرین قوانین آموزشی سایت دانشگاه ایلام و بخصوص بخش آیین نامه‌ها و اخبار حوزه معاونت آموزشی را مطالعه کنند.

عضو شورای آموزشی دانشگاه ایلام ابراز امیدواری کرد: در سال تحصیلی جدید نیز همچون سال‌های گذشته با کوشش‌ها و مجاهدت‌های مجموعه مدیران، دانشجویان و استادان گام‌های بزرگی برای ارتقاء سطح علمی و معنوی دانشگاه ایلام برداشته شود.

به گزارش ایرنا، سابقه دانشگاه ایلام به سال ۱۳۵۵ بر می گردد که به عنوان دانشکده دامپروری زیر نظر دانشگاه رازی کرمانشاه فعالیت می کرد و در پی سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۶۹ دستور تاسیس دانشگاه صادر و در نهایت سال ۷۱ فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون هشت هزار و ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه ایلام در حال تحصیل هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.