تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۳

بخشنامه تکریم ایثارگران وزارت تعاون اصلاح می شود

بخشنامه تکریم ایثارگران وزارت تعاون اصلاح می شود
ایلام - مشاور امور ایثارگران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به صدور بخشنامه تجلیل و تکریم ایثارگران ویژه این مجموعه در سال گذشته گفت: امسال این بخشنامه با اعمال تغییراتی اصلاح و مجدد ابلاغ خواهد شد.

 

 

“مسعود آزادی” روز دوشنبه در نشست با ایثارگران شاغل در اداره کل بهزیستی ایلام بیان کرد: این بخشنامه شامل استفاده از هتل ها و مراکز رفاهی در کشور بوده و جامعه هدف آن خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و این عزیزان می توانند از آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به دغدغه های مطرح شده در این نشست توسط کارکنان ایثارگر گفت: برخی قوانین مرتبط با ایثارگران در حوزه های معیشت، سنوات ارفاقی به کارکنان و غیره نیاز به اصلاح داشته که در این زمینه لایحه ای توسط دولت برای برنامه هفتم توسعه ارایه و از طریق نماینده های مجلس نیز در حال پیگیری است.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به اهتمام دولت مردمی و مجلس انقلابی این دغدغه ها بزودی و در آینده نزدیک رفع شوند.

 

اشتغال ۱۵۲ ایثارگر در اداره کل بهزیستی ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست گفت: از مجموع ۴۴۰ نیرو این اداره کل ۱۵۲نفر از جامعه ایثارگران هستند که از این شمار ۲۲ نفر جانباز، پنج نفر آزاده، ۱۸نفر رزمنده،۱۲نفر خواهر شهید، ۱۳نفر برادر شهید،۳۰ نفر فرزند شهید، پنج نفر همسر جانباز، ۲۹ نفر فرزند جانباز و ۱۸نفر نیز فرزند رزمنده هستند.

“حسین نورعلیوند” از مهمترین فعالیت ها و خدمات ارایه شده به ایثارگران شاغل این اداره کل را اجرای طرح سپاس، ادای احترام و غبارروبی مزار شهدا در مناسبت های مختلف، حضور در نشست‌های ترویج فرهنگ و شهادت استان و ایجاد بانک اطلاعات ایثارگران ذکر کرد.

وی افزود: تجلیل از ایثارگران، برگزاری مسابقه های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت، اعزام کودکان مراکز شبه خانواده به مناطق جنگی، پرداخت هزینه های درمانی جانبازان، تبدیل وضعیت ۲۱ نیروی ایثارگر، تشکیل نشست‌های بصیرتی و غیره از دیگر برنامه های این اداره کل در حوزه ایثارگران است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.