تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

اختصاصی ایرنا؛ هاشمی: جنایات بشری چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش نمایان ساخت

اختصاصی ایرنا؛ هاشمی: جنایات بشری چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش نمایان ساخت
تهران- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رفتار غیرانسانی و به دور از اخلاق رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستانی در غزه، گفت: حمله ددمنشانه و جنایات بشری، چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش نمایان ساخت.

کیومرث هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما و در حاشیه مراسم راهپیمایی مردمی حمایت از غزه در تهران، تاکید کرد: این حضور، پیامی مشخص و واضح دارد و آن این است که مردم غزه و فلسطین تنها نبوده و نیستند.

وی ادامه داد: حضور مردم همیشه باعث دلگرمی آنها خواهد بود، حرکت ددمنشانه‌ای که انجام شد چهره خبیث رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش نمایان کرد و این غده سرطانی باید برای همیشه نابود شود.

وزیر ورزش و جوانان، یادآور شد: در حوزه ورزش همیشه در کنار مردم بوده و خواهیم بود. تیم ملی فوتبال ایران هم شب گذشته با نمادهایی که به همراه داشت حمایت کامل و قاطع خود را از مظلومیت مردم فلسطین نشان داد و ما همیشه بر حمایت خود تاکید داریم.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.