تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

کودک کشی نشانه ضعف و شکست صهیونیست ها است

کودک کشی نشانه ضعف و شکست صهیونیست ها است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: کشتار بی رحمانه کودکان و زنان و حمله به بیمارستان ها، نشان دهنده ضعف و شکست رژیم غاصب اسرائیل در برابر جامعه جهانی و رزمندگان فلسطینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار “جمال شاکرمی” روز چهارشنبه در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این استان، اظهار کرد: حرکت غافلگیرانه سربازان حماس در نفوذ به مراکز حساس اسرائیل و به اسارت گرفتن تعداد زیادی از فرماندهان زبده و کارکشته این رژیم، نشان دهنده نفوذپذیری و ضعف صهیونیست ها است.

وی افزود: حرکت سربازان حماس در حمله غافلگیرانه به رژیم صهیونیستی موجب خشم و جنون اسرائیلی ها و بیانگر پوشالی بودن قدرت آنها است و به همین دلیل این رژیم اقدام به کشتار وحشیانه مردم بی دفاع حاضر در بیمارستان” المعمدانی” غزه کرد.

سردار شاکرمی یادآور شد: اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و برای نجات خود به هر ریسمانی از جمله کشتار مردم بی دفاع و حمله به مراکز غیر نظامی چنگ می زند.

وی ادامه داد: حمله ناجوانمردانه رژیم کودک کش اسرائیل به بیمارستانی در غزه دنیا را به بهت و شوک فرو برد و موجب خشم و انزجار جهان اسلام و تمام آزادی خواهان جهان شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: باید اقدام جسورانه و حماسی رزمندگان فلسطینی در نفوذ به عمق سرزمین های اشغالی برجسته شود چرا که اسرائیل برای اولین بار یک شکست سخت و ذبونانه را متحمل شد.

سردار شاکرمی یادآور شد: این حرکت جوانان فلسطینی نشان داد که شکست اسرائیل با اتحاد جریان های مختلف از اقصی نقاط جهان اسلام و حتی جنبش های آزادی خواه غیرمسلمان ممکن و میسر است.

وی افزود: ارتش اسرائیل در چندین جبهه با سربازان محور مقاومت درگیر است و مهاجرت معکوس ساکنان سرزمین های اشغالی به کشورهای مبدا خود به طور گسترده ای در حال انجام است.

سردار شاکرمی تصریح کرد: آمریکا نیز با ارسال انواع سلاح های مخرب کشتار جمعی و سکوت در برابر رژیم صهیونستی، در جنایات اسرائیلی ها در کشتار مردم نوار غزه شراکت دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: طوفان الاقصی نتیجه خشم فروخورده فلسطینی ها در طول سالیان متمادی بود که زوال پذیری اسرائیلی ها را به دنیا اثبات کرد.

وی تاکید کرد: جنایات و نسل کشی اسرائیلی ها در فلسطین به ویژه نوار غزه چهره درنده خوی رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد.

سردار شاکرمی اظهار کرد: اجتماعات اعتراضی مسلمانان و آزادی خواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین و اعلام برائت از اسرائیل یک فرصت مغتنم برای اتحاد جامعه جهانی در برابر اسرائیل است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: سیلبرتی ها و چهره های شاخص کشور این روزها در برابر جنایات بی شرمانه اسرائیل سکوتی عامدانه را در پیش گرفته اند و همچین سران برخی کشورهای عربی به جای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به اسرائیل کمک های مالی می رسانند.

به گفته وی سال گذشته اسرائیل تلاش زیادی کرد تا در جریان اغتشاشات و آشوب ها، پروژه ایران ستیزی و ایران هراسی را با استفاده از رسانه های خود به دنیا القا کند اما اکنون خود در وضعیتی بغرنج و سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: اسرائیل و متحدش آمریکا، جرات و توان مقابله با ایران را ندارند و ایران ۱۱ نفتکش اسرائیل را زمینگیر کرد در حالیکه این رژیم و آمریکا جرات رویارویی با ایران را نداشتند.

وی تاکید کرد: آتش جنایت اخیر اسرائیل در حمله ددمنشانه و بزدلانه به بیمارستان غزه و کشتار مردم بی دفاع باید در سطح بین الملل و جامعه مسلمانان خاموش نشود.

به گزارش ایرنا، ظهر امروز و پس از اقامه نماز ظهر و عصر مردم و مسئولان استان از محل مصلی تا چهارراه مادر به راهپمایی اعتراضی در خصوص جنایات اسرائیل پرداختند.

امشب نیز مردم ایلام در محل پیاده راه آیت الله طالقانی در هسته مرکزی شهر بار دیگر حایت خود را از فلسطین نشان خواهند داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.