تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

امام جمعه ایلام:

اندیشه های امام (ره) باید در برنامه سالگرد ارتحال متبلور باشد

اندیشه های امام (ره) باید در برنامه سالگرد ارتحال متبلور باشد
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید در آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) متبلور باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار روز شنبه در نشست برنامه ریزی بزرگداشت برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: با وجود شرایط کرونایی اما باید آیین های سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با شکوه تمام و پر محتوا برگزار شود.

وی با ذکر اینکه بهره گیری از ظرفیت و بستر تاثیرگذار فضای مجازی می تواند در جهت تحقق اهداف این ایام نقش آفرین باشد، افزود: عظمت نام امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در جهان بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: انقلاب اسلامی بعنوان نهضتی بی بدیل، بیشترین تاثیرگذاری را در جهان داشته و همچنان در مسیر تداوم و پیشرفت است.

کریمی تبار اضافه کرد: تاثیرگذاری این انقلاب به حدی بوده که نفوذ تفکر مکتب تشییع و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه های تابناک امام راحل در جهان معاصر بصورت کامل آشکار است.

وی بیان کرد: نظام والایی که امام راحل در ایران پایه گذاری کرد، ابتکار بی نظیری بود که امروز نظر و توجه تشنگان معرفت و آزادی خواهان را به خود جلب کرده و از آن الگوبرداری می کنند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: پیروزی ها و اقتدار جبهه مقاومت در فلسطین، یمن، سوریه و کشورهای محور مقاومت از برکات انقلاب اسلامی بوده که هراس بر پیکر استکبار جهانی و صهیونیست غاصب انداخته است.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی بود و در راه پاسداری از آرمان ها و ارزش‌های این نهضت الهی تلاش کرد، افزود: برگزاری آیین های سالروز ارتحال حضرت امام (ره) باید با تمام توان در دستور کار قرار بگیرد زیرا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.