تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

سالانه سه هزار میلیارد ریال برای تامین خدمات درمانی مردم ایلام هزینه می‌شود

سالانه سه هزار میلیارد ریال برای تامین خدمات درمانی مردم ایلام هزینه می‌شود
ایلام - مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت : به منظور تامین و توسعه سلامت مردم استان ایلام در طول سال سه هزار میلیارد ریال برای خدمات درمانی پرداخت می‌شود.

نورالدین رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران حوزه جنوب استان در شهرستان دره شهر اظهار کرد : از مجموع ۴۲ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت در سطح کشور ۳۴۶ هزار نفر آن در استان ایلام قرار دارند که در طول سال در قالب ۷۲ مرکز درمانی انواع خدمات بستری و سرپایی و دارویی به ارزش سه هزار میلیارد ریال از سازمان بیمه سلامت دریافت می‌کنند.

وی از رایگان بودن خدمات درمانی برای ۷۶ درصد از بیمه شدگان استان ایلام خبرداد و یاد آور شد : در راستای استمرار خدمات مطلوب به بیمه شدگان همه مطالبات مراکز درمانی و پزشکان طرف قرارداد درسطح استان بروز شده و به همین خاطر و بواسطه پیشگامی در الکترونیکی کردن نسخه پزشکان، اداره کل بیمه سلامت استان ایلام بعنوان دستگاه برتر کشوری انتخاب شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام اضافه کرد : در دولت سیزدهم سطح خدمات درمانی به جامعه هدف از هفت خدمت به ۱۰۷ خدمت افزایش یافته و علاوه بر پرداخت رایگان ۹۰ درصد هزینه های ناباروری ، ماهیانه ۸۰ میلیارد ریال یارانه پنهان نیز به بیمه شدگان بیمه سلامت استان پرداخت می‌شود.

وی از ارائه خدمات رایگان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و با تجلیل از نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه یادآورشد : در این برهه از زمان که ظلم و ستم استکبار جهانی برعلیه بشریت به اوج رسیده و در سکوت مطلق خبری همه سازمان‌ های کذایی حقوق بشر هزاران انسان بی گناه در غزه به خاک و خون کشیده می‌شوند ، تبیین واقعیت و بیان خدمات نظام اسلامی و مشکلات آحاد مردم زیباترین عبادت الهی است.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام ارتباط کاری با اصحاب رسانه را یک اولویت مهم برای خود دانست و تصریح کرد : اگر تعامل و مساعی دستگاه های اجرایی با خبرنگاران مستمر و مداوم شود ، ضمن امید آفرینی در جامعه و خنثی شدن اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی اقدامات دولت و خدمات ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی شفاف و سریع و در نهایت صداقت به مردم می‌رسد.

لازم به یاد آوری است که این نشست خبری به مناسبت هفته بیمه سلامت در محل شبکه بهداشت و درمان دره شهر و باحضور خبرنگاران شهرستا نهای آبدانان، بدره و دره شهر برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.