تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

استاندار ایلام خبر داد: تکمیل تونل شماره یک اربعین تا ۲ ماه آینده

استاندار ایلام خبر داد: تکمیل تونل شماره یک اربعین تا ۲ ماه آینده
ایلام - استاندار ایلام از تکمیل تونل شماره یک اربعین تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: چهار خطه شدن مسیر ایلام به مهران نقش مهمی در کاهش تصادفات در ایام پرتردد به ویژه اربعین خواهد داشت.

 

 

به گزارش ایرنا، “حسن بهرام نیا” روز جمعه در جریان بازدید از تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام به مهران، اظهار کرد: تونل های شماره یک و ۲ مسیر ایلام به مهران در اربعین امسال نقش بسیار مهم در تسهیل در تردد زوار و روان سازی ترافیک جاده ای در این مسیر داشتند.

وی با بیان اینکه تونل شماره یک در اربعین امسال به صورت موقت زیر بار ترافیک رفت، ابراز کرد: بعد از اربعین به سرعت کار تکمیل این طرح آغاز شده و هم اکنون در دست اجرا است.

استاندار ایلام یادآور شد: تونل شماره یک اربعین ۸۴۴ متر طول دارد که عملیات لاینینگ ۴۲۰ متر آن انجام شده است این تونل تا ۲ ماه آینده تکمیل و زیربار ترافیک می رود.

بهرام نیا ابراز کرد: با تکمیل این تونل و چهار خطه شدن مسیر ایلام به مهران، شاهد کاهش میزان تصادفات جاده ای در ایام اربعین و در طول سال خواهیم بود.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای روشنایی این تونل، خاطرنشان کرد: با تکمیل روشنایی تونل شماره یک، این پروژه طبق زمانبندی تعیین شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.