تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

پیکر آرمیتا در آرامستان بهشت زهرا به خاک سپرده شد

پیکر آرمیتا در آرامستان بهشت زهرا به خاک سپرده شد
تهران بزرگ -  مراسم تشییع و تدفین پیکر آرمیتا گراوند روز یکشنبه با حضور خانواده، آشنایان و دوستان آرمیتا در قطعه ۹۹ بهشت زهرا برگزار شد.

پس از پایان مراسم خاکسپاری و هنگام قرائت دعا، عده‌ای سعی کردند با سردادن شعار، مراسم را به اعتراض تبدیل کنند که بازماندگان آن مرحومه با آنها همراهی نکردند تا نقشه آنها نقش برآب شود.

صبح یکشنبه ۹ مهر «آرمیتا گراوند» دختر دانش‌آموزی که از ایستگاه شهدای متروی تهران به‌سمت مدرسه می‌رفت پس از ورود به واگن مترو دچار افت فشار شد و با برهم‌خوردن تعادل و بی‌هوش‌شدن، سرش به سکوی قطار مترو برخورد کرد و دچار آسیب شد.

او علی‌رغم تلاش پزشکان پس از گذشت ۲۸ روز، در ۶ آبان جان خود را از دست داد.

از همان ساعات اولیه، رسانه‌های ضدایرانی برخلاف همۀ اسناد و مدارک و گواه شاهدان عینی، اقدام به تحریف واقعیت نموده و علت وقوع این حادثه را برخورد و درگیری آرمیتا با افرادی داخل مترو بر سر حجاب اعلام کرده بودند.

اما پدر و مادر آرمیتا گفتند که پس از بررسی‌ و مشاهده تمام دوربین‌های مترو برایشان محرز شده که هیچ فردی در مترو با آرمیتا برخورد نداشته است.

بر اساس نظریه رسمی پزشکان آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون، دچار سقوط، ضربه به مغز و به دنبال آن تشنج مداوم، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شده بود.

پس از این حادثه تلخ، پدر و مادر آرمیتا همچون دوستان او خواستار دعا برای بهبودی فرزندشان شدند و بر عدم حاشیه‌سازی برای دخترشان تاکید داشتند.

آنها به ایرنا گفتند که آرمیتا ابتدا با کمک دوستانش به خارج از واگن قطار منتقل و بعد هم با تماس اورژانس و حضور تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی او را به بیمارستان انتقال دادند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.