تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

ارسال ۸۰ مقاله به همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی در ایلام

ارسال ۸۰ مقاله به همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی در ایلام
ایلام - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از ارسال بیش از ۸۰ مقاله به همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی

مبتنی بر سیره و معارف رضوی به میزبانی این استان خبر داد و گفت: چکیده بیش از ۶۰ مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش در یک مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد.

” علی هوشمند” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه ۸۰ مقاله از نقاط مختلف کشور و سایر کشورهای جهان به این همایش ارسال شده است، اظهار کرد: سلسله همایش‌های علمی پژوهشی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در ایران و جهان اسلام، بستری مناسب برای تولید آثار ارزشمند در راستای معرفی سیره و معارف امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به استقبال اساتید دانشگاه و دانشجویان سایر کشورها از برگزاری این همایش و ارسال مقالات علمی و پژوهشی، ابراز کرد: آثاری از کشورهای دیگر جهان از جمله تونس و عراق نیز به دبیرخانه این همایش در ایلام ارسال شده است.

هوشمند با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این همایش فردا دوشنبه ۸ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات آیت الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار می شود، تصریح کرد: در این آیین از سه نفر برگزیده و سه نفر شایسته تقدیر با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم با حضور مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار می شود، تصریح کرد: پنل تخصصی ارائه مقالات نیز از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح با حضور “روح الله بهرامی” عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: چکیده بیش از ۶۰ مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش در یک مجموعه مقالات نیز چاپ و منتشر خواهد شد.

هوشمند ابراز کرد: فراخوان و پوستر این همایش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در نود و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی رونمایی شد.

وی تصریح کرد: پیش نشست همایش در دوم خرداد ۱۴۰۲ با حضور “محسن الویری” عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و ۸۰ نفر از پژوهشگران و علاقمندان سراسر کشور به منظور هم اندیشی و هم افزایی در راستای برگزاری بهتر این همایش نیز برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: با پیگیری های انجام شده و با همکاری و مشارکت دستگاه های برگزار کننده، این همایش، موفق به کسب مجوز isc از موسسه استنادی علوم جهان اسلام به‌عنوان یک مرکز معتبر بین‌المللی شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.