تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

ابو عبیده: غزه باتلاق و گورستان دشمن خواهد شد

ابو عبیده: غزه باتلاق و گورستان دشمن خواهد شد
تهران- سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس

در سخنانی در بیست و پنجمین روز از عملیات «طوفان الاقصی» تاکید کرد که غزه باتلاق و گورستانی برای نظامیان و رهبری سیاسی صهیونیست‌ها خواهد بود و این جنگ پایان کار سیاسی نخست‌وزیر این رژیم را نیز رقم خواهد زد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از شبکه الجزیره، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام اظهار کرد: دشمن پس از گذشت بیش از ۲۰ روز حمله، طی روزهای گذشته مانورهای زمینی را در چند محور در نوار غزه آغاز کرد و با رویکرد ” زمین سوخته ” از راه زمینی حمله کرد و با بمباران زمینی، هوایی و دریایی ویرانی عظیمی به بار آورد.

ابوعبیده گفت: به محض شروع تهاجم زمینی، ما در تمام جبهه‌ها به دفاع پرداخته و به دشمن پاسخ دادیم و وارد درگیری‌های شدید و مستقیم شدیم و همچنان در این جبهه مشغول نبرد هستیم. مجاهدان ما توانستند در تمام نقاط پیشروی با نیروهای دشمن درگیر شوند و تا کنون ۲۲ خودروی نظامی را با موشک‌های ضد زره آل یاسین منهدم کرده‌اند.

وی افزود: ما برای اولین بار بمب‌هایی را وارد این نبرد کردیم که از فاصله صفر در برابر تانک‌ها استفاده شد. ما در جریان درگیری توانستیم تعداد زیادی از سربازان دشمن را بکشیم و مجروح کنیم و یگان توپخانه موشک‌ها همچنان به دشمن پاسخ می‌دهد.

ابوعبیده همچنین تاکید کرد: ما برای اولین بار در این نبرد از “اژدر عاصف” علیه اهداف دریایی استفاده کردیم و نیروی دریایی گردان‌های القسام توانست با استفاده از آن که از راه دور هدایت می‌شد، حملاتی را علیه اهداف دریایی در سواحل غزه انجام دهد.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: به نتانیاهو و رهبران نظامی او مژده می دهیم که در پایان نبرد زانو خواهند زد و جنگ غزه پایان سیاسی وی خواهد بود. از همه سربازان و رزمندگان شریف این ملت می‌خواهیم فرصت را غنیمت بشمارند و در این نبرد شرکت کنند.

وی ادامه داد: ما اظهارات دشمن مبنی بر آزاد کردن یکی از اسیران را زیر نظر گرفتیم و رسیدن نظامیان دشمن به اسیران در بند گردان‌های القسام را تکذیب می‌کنیم. اگر این رویداد صحت داشته باشد، ممکن است اسیر مذکور از افرادی باشد که توسط اهالی غزه به اسارت گرفته شده است، چراکه علاوه بر گردان های القسام برخی اهالی غزه نیز صهیونیست ها را به اسارت گرفته‌اند.

وی ادامه داد: ما به میانجی‌ها اعلام کردیم که در روزهای آینده تعدادی از خارجی‌ها را آزاد می‌کنیم؛ چراکه تمایلی به نگه داشتن آنها در غزه نداریم.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و پنجمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل‌آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.