تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

شیخ نزیه فیاض: رسانه‌های فاسد قربانی را جای جلاد جا زده‌اند/ در آستانه آزادی بزرگ هستیم

شیخ نزیه فیاض: رسانه‌های فاسد قربانی را جای جلاد جا زده‌اند/ در آستانه آزادی بزرگ هستیم
تهران - رییس جمعیت «کشاف امام مهدی (عج)» لبنان با تشریح اقدامات فعالیت‌های این جمعیت،

از خیانت رسانه‌های فاسد در قبال جنایت در فلسطین با تغییر جای قربانی و جلاد و نزدیک بودن پیروزی بزرگ جبهه مستضعفین سخن گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایرنا، شیخ نزیه فیاض رییس جمعیت «کشاف امام مهدی (عج)» لبنان درباره این جمعیت توضیح داد: «پیشاهنگان امام مهدی (عج)» مجموعه ای است که در زمینه جوانان، نوجوانان و خردسالان فعالیت می‌کند. حدود ۳۸ سال پیش در لبنان تاسیس شده و ماموریتش تربیت نسل‌ها و آموزش سبک زندگی ملی و اسلامی پیشرو به کودکان و نوجوانان است تا آنها با ریشه‌های اسلامی و بومی و دفاع از آرمان‌های ملت‌هایشان آشنا شوند، ظرفیت‌های خود را بشناسند و از کشورشان مقابل اشغالگر دفاع کنند.

چون اسراییل دست‌پروده خودشان است جنایت‌هایش را می‌پوشانند

وی که در برنامه «ساعت به وقت قدس» شبکه تلویزیونی افق سخن می‌گفت، افزود: تا زمانی که جهان در برابر صهیونیست‌های جنایتکار سکوت می‌کند طبیعتاً اجازه نمی‌دهد که ماهیت مجرمانه و اشغالگرانه رژیم صهیونیستی آشکار شود. رژیم صهیونیستی ذاتاً اشغالگر است؛ با حمایت غربی‌ها اشغالگری می‌کند. همه امکانات را برایش فراهم می‌کنند و چون در این امت یک جریان زنده و مقاوم ضد اشغال وجود دارد آنها با این جریان با کشتار برخورد می‌کنند و این کاری است که اشغالگران در طول تاریخ مرتکب شده‌اند و چون اسراییل دست‌پروده خودشان است جنایت‌هایش را می‌پوشانند.

شیخ نزیه فیاض تصریح کرد: به نفع غرب نیست اسراییلی که ادعا می کنند یک ساختار دموکراتیک در خاورمیانه است معلوم شود اینقدر مجرمانه و کینه‌توزانه و ضد بشری، با فلسطینی‌ها به ویژه با کودکان و جوانان رفتار می‌کند، غصب می‌کند، اسیر می‌کند و به قتل می‌رساند. مجروح می‌سازد و تجاوز می‌کند و از بسیاری از حقوق محروم می‌کند. ما به عنوان موسسه‌ای که به تربیت جوانان اهتمام داریم باید این جوان‌ها را نسبت به این واقعیت‌ها که گاهی با دسیسه رسانه‌های حتی عربی نادیده گرفته می‌شوند، آگاه کنیم.

تلاش می‌کنند با گذشت زمان جای قربانی و جنایتکار را عوض کنند

رییس جمعیت «کشاف امام مهدی (عج)» با بیان اینکه تلاش می‌کنند با گذشت زمان جای قربانی و جنایتکار را عوض کنند، اذعان کرد: البته در گذشته موفق نشدند و ان‌شاءلله تا زمانی که ملت فلسطین در صحنه‌اند در آینده هم ناکام می‌مانند و ما به بر ملا کردن جنایت‌های دشمن در سطح منطقه و جهان ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به اینکه نسل جدید فلسطینیان با نسل‌های گذشته چه فرقی دارند؟ گفت: تفاوت‌های اساسی میان نسل‌ها وجود دارد. متاسفانه در گذشته به دولت‌های عربی و اسلامی و سازمان‌های پیرامونی فلسطینی امید بود. جوانان صرفاً نقش دنباله‌رو و تماشاچی را داشتند. اما نسل کنونی فلسطین که از حکومت‌ها، سازمان‌ها و دروغ‌ها مایوس شده‌اند، دیگر منتظر نمی‌مانند و خودشان دست‌به‌کار شده‌اند. امروز جوانان و نوجوانان فلسطین وارد جرگه مقاومت شده‌اند و ابتکار عمل را در میدان به دست گرفته‌اند.

نسل جدید ملت فلسطین کشته می‌شود اما اسطوره شکست‌ناپذیری اسراییل را درهم می‌شکند

شیخ نزیه فیاض در ادامه «ساعت به وقت قدس» یادآور شد: خواسته ما این است که همه جوانان امت اسلامی در این مسیر حرکت کنند. دیگر امید و دلبستگی به دولت‌ها وجود ندارد؛ دولت‌هایی که جز همدستی با دشمن کاری نکردند. نسل جدید ملت فلسطین آینده درخشان فلسطین را ترسیم می‌کند. آنها کشته و زندانی می‌شوند اما در عین حال اسطوره شکست‌ناپذیری اسراییل را درهم می‌شکنند و قدرت‌شان را به جهانیان نشان می‌دهند و می‌گویند که ما در قبال جنایت سکوت نمی‌کنیم و اشغالگری در سرزمین ما باقی نمی‌ماند. به کسی اعتماد نمی‌کنیم و حقمان را با دست خودمان پس می‌گیریم.

عمر جنگ اوکراین کمتر از ۲ سال است اما ۸۰ سال است فلسطینی‌ها مقابل چشمان جهان کشته می‌شوند

رییس جمعیت «کشاف امام مهدی (عج)» با تاکید بر اینکه کسی جنگ اوکراین را دوست ندارد و باید متوقف شود چون کشتار و تجاوز ممنوع است، ادامه داد: باید به مواضع غرب نگاه کرد که چگونه اوکراین را به دامن جنگ انداختند و بعد به‌خاطر جنایت‌هایی که آنجا اتفاق می‌افتد، سر و صدا می‌کنند و از هر موضوع ساده، جنجالی درست می‌کنند. همین رسانه‌های جانبدار، ظلم ۸۰ ساله اسراییل را علیه ملت و جوانان فلسطین نادیده گرفته‌اند. عمر جنگ اوکراین کمتر از دو سال است اما ۸۰ سال است که فلسطینی‌ها مقابل چشمان جهان کشته می شوند اما این رسانه‌های فاسد، قربانی را جای جلاد جا زده‌اند. همان‌ها جنگ اوکراین را راه انداختند و الان صدایشان را به خاطر منافع‌شان مقابل روسیه بالا برده‌اند.

وی تصریح کرد: جمعیت «پیشاهنگان امام مهدی عج» در چنین جهانی و شرایطی می کوشد تا کودکان را با تربیت صحیح اسلامی و ملی آشنا کند. آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی می‌کنیم. آنها را در متن موضوعات اصلی قرار می‌دهیم. کاری می‌کنیم که تحت‌تأثیر تبلیغات غرب نباشند. واقعیت‌های مسائل را ببینند و آنها هم خودشان آگاهی‌بخش پیرامونشان باشند. جمعیت «پیشاهنگان امام مهدی (عج)» در اصل یک مجموعه تربیتی و فرهنگی است. ماموریتش تربیت جوانان مومن، مقاوم و مسئولیت‌پذیر است. اینکه این جوانان در عرصه نظامی و جهادی ورود کنند یا خیر، به انتخاب خودشان بستگی دارد. جمعیت ما به آن ورود ندارد.

شیخ نزیه فیاض ادامه داد: شکر خدا جامعه ما مملو از جوانانی است که در میدان‌های جهادی و رسانه‌ای و فرهنگی حضور دارند. کار ما اینهاست به علاوه اهتمام به امور کودکان. در ابتدا باید آگاهی‌بخشی و توجه به قضایای اساسی صورت بگیرد و در گام بعد جوانان، صاحب دانش و فرهنگ و آماده‌سازی مناسب شوند.

در آستانه آزادی بزرگ هستیم

وی در خصوص نابودی صهیونیست اظهار کرد: این آرزویی است که ان‌شاءالله به واقعیت نزدیک می‌شود؛ وعده‌ای است که خداوند به اهل ایمان داده. اگر مومنان صداقت داشته باشند خداوند آنها را پیروز می‌کند. خداوند کسانی که او را نصرت کنند، یاری می‌دهد. همچنین این بشارتی است که امام خامنه‌ای به ما داده است. ایشان امروز رهبری جبهه مظلومان و مستضعفان را مقابل صهیونیسم جهانی بر عهده دارد. ما ان‌شاء‌الله با روحیه‌ای که فرزندان و جوانانمان دارند و با دستاوردهای شهدایمان و با این تلاش‌های مجدانه و با این کارنامه درخشان که فرزندان امت در ۱۰۰ سال گذشته مقابل اشغالگری و تجاوز به دست آورده‌اند، در آستانه آزادی بزرگ هستیم. بله، جهان بدون صهیونیسم جهان بهتری خواهد بود. جهان بدون آنها جهانی عادلانه و آزاد و انسانی خواهد بود و این آرزو ان‌شاءالله به زودی محقق خواهد شد و ما و فرزندانمان شاهد این صفحه درخشان تاریخ بشریت خواهیم بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.