تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

اختصاص ۲۲ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی مدافع سلامت ایلام

اختصاص ۲۲ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی مدافع سلامت ایلام
ایلام -  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اختصاص ۲۲ میلیارد ریال برای تکمیل فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت خبر داد.

بهزاد بسطامی روز سه شنبه در مراسم آغاز عملیات تکمیل فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت ایلام اظهار کرد: در قالب اجرای تفاهم‌نامه چهارجانبه بین معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام با معاون فرهنگی و دانشجویی و معاون توسعه وزارت بهداشت و در جهت توسعه و گسترش فضاها و امکانات ورزشی برای دانشجویان، عملیات فاز دوم مجموعه ورزشی شهدای مدافع سلامت پردیس ۲ آموزشی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه شامل دو باب سالن جانبی تک رشته‌ای برای رشته‌های ورزشی کشتی، تیراندازی، رزمی، تنیس روی میز و دارت است و علاوه بر این دو سالن، سرویس بهداشتی، رختکن و اتاق داوران هم در آن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: عملیات ساخت و تکمیل این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال آغاز و انتظار می‌رود که عملیات آن تا پایان دی‌ماه به اتمام برسد.

بسطامی بیان کرد: این سالن برای ترم دوم تحصیلی مورد بهره‌برداری اداره تربیت بدنی دانشگاه و استفاده دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های ورزشی قرار می گیرد.

سه هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام مشغول به تحصیل هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.