تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

استاندار ایلام: بیان دستاوردها و خدمات دولت، معرفی و اعتلای نظام اسلامی است

استاندار ایلام: بیان دستاوردها و خدمات دولت، معرفی و اعتلای نظام اسلامی است
ایلام-  استاندار ایلام با بیان اینکه بیان دستاوردها و خدمات دولت، معرفی و اعتلای نظام اسلامی است، گفت:

با اطلاع رسانی به موقع، دقیق و هنرمندانه، توطئه‌های دشمنان در خصوص ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه خنثی شود.

به گزارش ایرنا، «حسن بهرام نیا» روز چهارشنبه در نشست مشترک اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان و هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با اشاره به نقش شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی ها در بیان دستاوردهای نظام و دولت، اظهار کرد: اگر این شوراها در حوزه اطلاع رسانی به رسالت خود عمل کنند، هم پیش خدا و هم بنده خدا روسفید هستند چرا که آنچه در چنته داشته، عملی شده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش مهمی در دستگاه های اجرایی دارند و می‌توانند یک محصول خوب اطلاع رسانی برای مردم و متقاضیان به منظور بیان خدمات دولت ارائه نمایند که اقناع کننده و موجب ایجاد امیدآفرینی در بین جامعه مخاطب باشد.

بهرام نیا یادآور شد: اگر اقداماتی که توسط دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها انجام می شود، به نحو مطلوب و شایسته‌ای توسط روابط عمومی‌ها بیان گردد، بر جامعه مخاطب هم تاثیرگذار بوده و رضایتمندی جامعه مخاطب خود را هم در پی خواهد داشت.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، دولتی صادق است که به صورت جهادی و از روی صدق و خدمت به مردم، پای کار است، ابراز کرد: امروز لازم است که در همه بخش ها از حمله حوزه اطلاع رسانی، با همه وجود برای مردم و خدمت به آنان کار شود.

بهرام نیا تصریح کرد: دولت مربوط به نظام و برای خدمت برای مردم است، اگر خدمات این دولت با این رویکرد، بیان نشود، واقعا جفایی در حق دولت صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه اعلام و بیان کردن دستاوردها و خدمات دولت، در واقع معرفی و اعتلای نظام اسلامی است، گفت: امروز بلوک غرب و دنیای استکبار به دنبال ایجاد یاس، ناامید و القای ناکارآمدی نظام اسلامی هستند در حالی که با گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت این نظام و با وجود تهدیدات و تحریم‌ها، مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شده که نشان دهنده نظام مدیریتی قوی در ایران اسلامی است است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه نظام مدیریتی ایران اسلامی به واسطه نقش و مشارکت مردم، یک نظام مردمی و قوی است، گفت: مردم و مسئولان نظام اسلامی، همه دلداده به نظام الهی و ولایی هستند.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه اگر اشخاصی از افراد دیگر ناراحتی دارند، آنرا به دولت ربط ندهیم، افزود: آنچه که توسط دولت به سرانجام می رسد و هر اقدامی برای مردم صورت می‌گیرد با بهره گیری از سواد رسانه‌ای اطلاع رسانی شود، مهم‌ترین رویکرد شورای روابط عمومی‌ها و شورای اطلاع‌رسانی، رصد و راهبری افکار عمومی در بستر فضای مجازی است که از وظایف عمده این ۲ شورا محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر ایجاد دبیرخانه مستقل برای هماهنگی بیشتر بین ۲ شورا، بر برگزاری این جلسات بصورت ماهانه تأکید و گفت: عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی توسط این ۲ شورا مورد ارزیابی قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید پای کار باشند و خدمات دولت را بیان کنند و به سمع مردم برسانند، افزود: روابط عمومی ها از نگاه مسولان ارشد استان جایگاه ویژه ای دارند و لازمه آن این است که با شورای اطلاع رسانی هماهنگی های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: هماهنگی این ۲ شورا در راستای اطلاع رسانی خدمات دولت به نفع توسعه استان و صلاح استان است، ابراز کرد: شورای روابط عمومی ها که نقش مهمی در سیاست گذاری ها دارد.

بهرام نیا در ادامه با تاکید بر ایجاد شور و نشاط در انتخابات پیش رو، ابراز کرد: رسانه ها و روابط عمومی ها تا زمان برگزاری انتخابات وظیفه و رسالت خطیری بر عهده دارند که زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

بهرام‌نیا به برگزاری یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل ایل غیور، اظهار کرد: استان ایلام دارای طوایف مختلفی است که همه ایلات و طوایف در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و ایل خزل نقش آفرینی شان در دوران دفاع مقدس در عملیات فتح میمک آشکار است.

وی با بیان اینکه ایل خزل واقعا در دوران دفاع مقدس ادای دین کرد، افزود: برگزاری این یادواره ها نقش مهمی در تداوم سیره عملی و راه شهدا در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: جا دارد که از برگزاری این یادواره و دست اندرکاران آن تقدیر کنم که هم از نظر کمی و کیفی در سطح کشور بی نظیر بود.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان و هیئت رئیسه شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در خصوص تعامل هر چه بیشتر با هم بحث و تبادل نظر کردند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.