تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

چتر حمایتی بانک کارگشایی بر سر بیش از ۱۶۶ هزار متقاضی و نیازمند طی هفت ماه

چتر حمایتی بانک کارگشایی بر سر بیش از ۱۶۶ هزار متقاضی و نیازمند طی هفت ماه
نگاه اقتصاد
بانک کارگشایی به ‌منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان و توان بخشی اقشار ضعیف و نیازمند از فروردین تا پایان مهر ماه امسال در قبال ترهین طلا و جواهرات در مجموع ۱۶۶ هزار و ۲۴۷ فقره وام قرض الحسنه و جعاله رفع احتیاجات ضروری پرداخت کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از ویژگی‌های مهم تسهیلات بانک کارگشایی این است که متقاضیان در مواقع ضروری بدون ضامن و در قبال ترهین طلا بدون پرداخت اقساط ماهانه، یکی از وام‌های قرض‌الحسنه یا جعاله را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت می کنند.
بانک کارگشایی در مدت مذکور ، به ارزش بالغ بر ۲۲ هزار و ۹۲ میلیارد ریال به متقاضیان تخصیص داده که گره گشای مشکلات محرومان و نیازمندان شده است.
بانک کارگشایی در مدت هفت ماه نخست سال نیز تعداد ۶۲ هزار و ۴۸۵ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۲ هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال و تعداد ۱۰۳ هزار و ۷۶۲ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۱۹ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
لازم به ذکر است، آمارها نشان می دهد پرداخت تسهیلات جعاله و قرض الحسنه بانک کارگشایی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۸۶ درصد و ۸۴ درصد رشد داشته است.
بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور می کوشد در مواقع ضروری با حداقل زمان در ازای ترهین طلاآلات با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و … در کنار مشتریان خود باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.