تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

رییس دانشگاه ایلام: بسیج بسترساز رسیدن به تمدن اسلامی است

رییس دانشگاه ایلام: بسیج بسترساز رسیدن به تمدن اسلامی است
ایلام -  رییس دانشگاه ایلام با بیان اینکه هدفی غایی و اصلی که بسیج دنبال می کند رسیدن به تحقق تمدن اسلامی است، گفت:

پیشرفت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، حاصل تفکر بسیجی است.

 “طاهر علی محمدی” روز سه شنبه در نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت هفته بسیج، پاسداشت همه تلاش ها و جانفشانی هایی است که برای سربلندی نظام ایران اسلامی طی سالیان بعد از انقلاب انجام شده است.

وی افزود: اگر چه نهاد مقدس بسیج به طوری رسمی در سال ۵۸ با تشکیل سازمان شکل گرفت اما از زمانی که پیامبران الهی برای هدایت انسان ها مامور شدند تفکر بسیجی وجود داشته است.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: بسیج در قالب دانشجو، دانش آموز، اساتید، ادارات و دیگر صنوف، منشا خدمات کم نظیری به نظام اسلامی بوده است، در واقع بقا، پیشرفت و قدرت امروز کشور مدیون بسیجیانی است که خالصانه در این راه تلاش کرده اند.

علی محمدی بیان کرد: اصل بسیج، ایمان به خدا و حق پرستی است و فرع آن مجاهدت هایی است که این عزیزان در طی این سال ها، در راستای اعتلای کشور انجام داده اند.

رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: بعضی اوقات بسیج را یک سازمان نظامی معرفی می کنند که جدا از برخی مباحث گفته شده در این خصوص، بسیج سازمانی نظامی نیست، بلکه بسیج یک سازمان دینی است و در همه ابعاد آن، تفکر بسیجی وجود داشته است.

علی محمدی افزود: بسیج پاسخ به نیازهایی است‌ که‌ کشورمان و جهان اسلام در همه ابعاد داشته است، هدفی غایی و اصلی که بسیج رصد می کند رسیدن به تمدن اسلامی است، اگر کشور ما به قدرت بزرگی تبدیل شده و در حوزه و بخش های متخلفی چون نظامی پیشرفت هایی داشته، حاصل تفکر بسیجی بوده است.

رییس دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب، بحث جهاد تبیین است، گفت: بحث امروز ما بحث غزه و مردم مظلوم فلسطین است که در این خصوص بسیج باید خود را نشان دهد.

علی محمدی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی که یک اقدام بی نظیر در تاریخ فلسطین است نتایج بزرگی داشته است، بحث دفاع از مسجد الاقصی، مبارزه با کشتارهایی که چندین سال است رژیم غاصب انجام می هد، همگی نتایجی هستند که با ثمره این عملیات بدست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق مثبتی که رخ داده است توجه به این مقوله مهم است که جهاد تبیین به دست دشمن در حال انجام است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.