تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

۳٠ طرح مردمی به دبیرخانه قرارگاه فرهنگی شهید آوینی در ایلام ارسال شد

۳٠ طرح مردمی به دبیرخانه قرارگاه فرهنگی شهید آوینی در ایلام ارسال شد
ایلام - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از ارسال ۳٠ طرح مردمی به دبیرخانه قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی در این استان خبر داد و گفت:

تحول در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی و گسترش معارف انقلاب اسلامی در جامعه محور فعالیت قرارگاه شهید آوینی است.

به گزارش ایرنا، نشست هم‌اندیشی قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی، روز چهارشنبه با هدف بررسی طرح‌های ارائه شده با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس جبهه فرهنگی انقلاب استان، رییس حوزه هنری و معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: این قرارگاه به منظور تدوین راهبردها و سیاست‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شده است.

“علی هوشمند” تصریح کرد: این قرار گاه در صدد پیشنهاد سلسله اقدامات ستادی راهبردی و پشتیبانی در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان متعهد و جریان حلقه‌های میانی برای نقش‌آفرینی مؤثر مردم و تسریع حرکت عمومی جامعه در بستر مشارکت پذیر و ظرفیت‌ساز است.

وی ایجاد تحول در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی و گسترش معارف انقلاب اسلامی در جامعه و استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب و مقابله با تهاجم فرهنگی و همچنین تولید و انتشار محتوا و صنایع فرهنگی فاخر انقلاب اسلامی متناسب با نیاز مخاطبان را از جمله اهداف قرارگاه جنگ نرم شهید آوینی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی با هدف واسپاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شکل گرفته است، گفت: بیش از ۳٠ طرح مختلف مردمی به این اداره کل به عنوان دبیرخانه قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی در استان ایلام ارسال شده است.

هوشمند موضوعاتی از جمله امید آفرینی، ایجاد نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه، تحکیم و تعالی بنیان خانواده، فضای مجازی و سواد رسانه‌ای، تفریحات تعالی بخش (اوقات فراغت )، جمعیت و فرزند آوری و حجاب و عفاف را از مهم‌ترین موضوعات طرح‌های ارائه شده به این دبیرخانه عنوان کرد.

قرارگاه شهید آوینی یک قرارگاه هم‌افزا است که با تعریف کار مشترک با دبیری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها ایجاد شده است.

در این مجموعه، نهادهای انقلابی و موسسات مردمی، برنامه‌هایی را برای اعتلای فرهنگ استان تعریف می‌کنند.

به گفته هوشمند از ابتدای سال تا کنون چهار جلسه قرارگاه فرهنگی جنگ نرم شهید آوینی در استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور اعضا و موسسات فرهنگی مردمی استان برگزار شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.