تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد؛ اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره)

با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد؛ اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره)
تهران- اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

 

اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب (پنجشنبه شب) با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

در این مراسم محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی قرآن، آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی به تبیین یکی از آیات قرآن کریم درباره قیام برای خدا پرداخت و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را نمونه کامل و بارز قیام برای خدا در همه عرصه‌های روشنگری اجتماعی و فرهنگی و سیاسی دانست.

در این مراسم همچنین، آقای مهدی سماواتی به قرائت دعای توسل پرداخت و آقای مهدی رسولی در رثای صدیقه کبری سلام‌الله‌علیها مرثیه‌سرایی کرد.

امسال با توجه به ادامه شیوع برخی بیماری‌های واگیر و تاکید وزارت بهداشت مبنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) هم‌چون سال قبل با حضور تعدادی از عزاداران از جمله خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود و میزبانی از همه مشتاقان عزاداری امکان پذیر نیست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.