تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

۴۴ جایگاه عرضه سوخت در استان ایلام فعال است

۴۴ جایگاه عرضه سوخت در استان ایلام فعال است
ایلام - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه ۵۰ جایگاه سوخت در استان ایلام وجود دارد، گفت:

در حال حاضر با تلاش نیروهای های فنی و تخصصی ۴۴ جایگاه وارد مدار عرضه سوخت شده است.

“پرویز ایدون” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فراورده های نفتی امروز با اختلالاتی مواجه شد که تعداد زیادی از جایگاه عرضه سوخت در کشور از دسترس خارج شد.

وی با اشاره به وجود ۵۰ جایگاه سوخت در نقاط مختلف استان، افزود: به محض اطلاع از این اتفاق، تیم های فنی و مهندسی به جایگاه های عرضه سوخت اعزام شدند که تا این لحظه ۴۴ جایگاه معادل ۸۸ درصد کل جایگاه های سوخت استان به مدار عرضه سوخت استان باز گشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام ابراز کرد: از این تعداد ۶ جایگاه با کارت هوشمند سوخت فعال بوده و ۳۸ جایگاه به صورت دستی به هم استانی های ایلامی سوخت عرضه می کنند.

وی با اشاره به اعزام ۱۳ گروه فنی و مهندسی به نقاط مختلف استان برای رفع مشکل جایگاه های سوخت، یادآور شد: تلاش می شود که همه جایگاه‌های سوخت با انجام کارهای فنی به سیستم هوشمند عرضه سوخت برگشت داده شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه هم استانی های عزیز ایلامی این اطمینان را داشته باشند که هیچ مشکلی در کارت سوخت و سهمیه بنزین خودروهای آنها ایجاد نمی شود، گفت: هر میزانی که در کارت های سوخت هم استانی های عزیز وجود دارد به وقت خود باقی است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ایدون تصریح کرد: تعداد جایگاه هایی که هنوز فعال نشده است در نقاط دوردست و کم تردد استان قرار دارند که تا پایان امشب هم این تعداد فعال شده و می توانند سوخت عرضه کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام با بیان اینکه تلاش می شود که تا چند ساعت آینده همه جایگاه های سوخت استان در مدار قرار گیرد، افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی در راستای تامین سوخت هم استانی های عزیز نداریم.

وی با بیان اینکه جایگاه های فعال استان عرضه سوخت بدون کارت سوخت و به صورت آفلاین است، تصریح کرد: بنزین عرضه شده در این جایگاه ها به قیمت ۳۰ هزار ریال و با سقف ۴۰ لیتر در روز برای هر خودرو خواهد بود.

ایدون یادآور شد: جایگاه های قائم، جمشیدیان،حاجی بیگی، اسماعیل بیگی، حسینی، کوثر(نامداریان)، ریزه بندی، سیفی، خلیج فارس، نجم الثاقب، چوار و بزرگ نیا در شهرستان ایلام، جایگاه های طلوع سه راهی جنداله، رفیعی زاده، صالح آباد، صدف و رحیمی در شهرستان مهران، جایگاه های رفیعی زاده و صفایی در شهرستان ملکشاهی، جایگاه های زرنه، غلامی، نظری و جوی زر در شهرستان ایوان فعال است.

وی ابراز کرد: همچنین جایگاه های وحدت، راه شب در سرابله، ثامن الحجج سه راهی کارزان، شباب، تندگویان آسمان اآباد، احمدیان هلیلان، حسنی(صاحب الزمان)، شهریار سه راهی کاور، موسیان، دشت عباس و پهله زرین آباد در دهلران، جایگاه های شهبازی و دارابی در شهرستان آبدانان، جایگاه شکری در شهرستان دره شه و جایگاه های کریمی و جابر در شهرستان بدره فعال بوده و به مردم ارائه خدمات دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام خاطرنشان کرد: کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل سایر جایگاه های عرضه سوخت در استان هستند و تلاش می شود در سریعترین زمان ممکن این جایگاه ها بر مدار خدمت رسانی قرار گرفته و روند سوخت‌گیری عادی شود.

به گزارش ایرنا، از صبح امروز برخی جایگاه‌های سوخت استان با اختلال در عرضه بنزین و گازوئیل مواجه شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده نفتی، سوخت گیری با کارت سوخت از صبح فردا امکان پذیر است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.