تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

سمن‌های فعال در استان ساماندهی می شوند/با راه‌اندازی پویش نذر خدمت از ظرفیت پزشکان، اساتید دانشگاه استفاده می شود

سمن‌های فعال در استان ساماندهی می شوند/با راه‌اندازی پویش نذر خدمت از ظرفیت پزشکان، اساتید دانشگاه استفاده می شود
نگاه اقتصاد

 

 

 

نورالدین رحیمی، مدیرعامل مجمع خیرین استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که تعداد ۵۰۰ مجمع خیرین سازمان‌ های مردم نهاد در حال حاضر، در استان وجود دارد، افزود: حدود ۵۰ درصد از این خیرین در حال حاضر فعال هستند.

 

دکتر رحیمی با بیان این که مجوز این مراکزاز سوی دستگاه‌های متوالی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، محیط زیست و غیره صادر شده، تصریح کرد: بالا بودن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و در نتیجه حمایت در این راستا از جمله برنامه های ایجاد مجامع خیریه است.

 

مدیرعامل مجمع خیرین استان ایلام، به استفاده هدفمند از ظرفیت‌های مجمع خیرین سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی انجمن بیماران ام.اس، مراکز نیکوکاری و…. فعالیت‌های چشمگیری در استان انجام شده است.

 

رحیمی در ادامه از مجمع خیرین استان ایلام به عنوان سیزدهمین مجمع استانی در کشور نام برد و گفت: هدف از راه‌اندازی این مجمع به عنوان یک نهاد غیردولتی و داوطلبانه پیگیری مشکلات جامعه، هدف و رفع آنهاست.

 

مدیرعامل مجمع خیرین استان ایلام یادآور شد: با انسجام مناسب بین سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، در تلاش هستیم تا سمن‌های فعال در استان ساماندهی شوند و با راه‌اندازی پویش نذر خدمت، می‌توان از ظرفیت پزشکان، اساتید دانشگاه و غیره در این طرح بهره مند شد.

 

رحیمی در پایان گفت: معلمان و پزشکان می‌توانند در این پویش به نیازمندان خدمات رایگان از جمله ویزیت، درمان و دوره رایگان آموزشی برای دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند برگزار کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.