تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

گروه های مبارز مردمی جبهه مقاومت، نجات بخش غزه هستند

گروه های مبارز مردمی جبهه مقاومت، نجات بخش غزه هستند
ایلام - فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت:

 امروز سرنوشت فلسطین در کاخ‌های دشمنان و حاکمان سرسپرده عربی و اسلامی تعیین نمی‌شود بلکه گروه‌های مبارز مردمی مقاومت در فلسطین، انصارالله یمن و سایر جوانان انقلابی جهان اسلام مدافع حقوق مردم غزه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار نعمان غلامی روز پنجشنبه در آیین تشییع شهید گمنام در دهستان گنجوان از توابع شهرستان چوار و یادواره ۶۰ شهید ایل بولی اظهار کرد: آرمان های شهدای جنگ تحمیلی مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی را درنوردیده و مظلومیت سراسر ایثار و مقاومت مردم مظلوم غزه، الگویی برگرفته از راه شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران است و تاسی از راه شهیدان نقشه راه مردم بی دفاع فلسطین در مواجهه با رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

وی با بیان اینکه شهدا مایه افتخار ما و تمامی مستضعفان و آزادی خواهان جهان هستند، افزود: تفکر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، نیروی محرکه ادامه راه مقاومت در برابر دشمن متخاصم است.

سردار غلامی یادآور شد: منش رزمندگان در دوران دفاع مقدس و رشادت‌های شهیدان و جانبازان اکنون باید الگویی برای دولتمردان در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دیگر حوزه ها باشد تا با ایستادگی در مقابل باطل، پافشاری بر اشاعه حق و تکاء به توان داخلی بسیاری از مشکلات کشور از جمله در حوزه اقتصاد، اشتغال‌ و معیشت مردم مرتفع شود.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس نقشه شوم براندازی این نظام که با محوریت قرآن، اسلام و سیره اهل بیت بنا شده است را در سر می‌پروراندند، چرا که نور هدایت بخش انقلاب اسلامی تاریکی‌های عالم را از بین می برد.

وی تاکید کرد: دشمن می داند اشاعه تفکر انقلاب اسلامی در منطقه و جهان خطرناک است و این تفکر جایگاه ایران را در سطح بین المللی تثبیت و مسیر را برای مبارزه با استکبار جهانی هموار می سازد.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: با گذشت ۳۵ سال از پایان جنگ تحمیلی، تفحص و حضور پیکر شهدای گمنام در شهرهای مختلف کشور، باعث جلای روح مردم و مسئولان می شود و باور و اعتقاد قلبی به راه شهیدان در دل همگان جوانه می‌زند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) نیز در این آیین گفت: شهید گمنام نماد و نشان مظلومیت شهدایی است که در جبهه های نبرد و هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند.

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه شهیدان از خواص خداوند هستند، ادامه داد: شهیدان ملجأ و پناه عموم مردم هستند و با تاسی از آرمان های مقدس شهدا باید فرهنگ ایثار و شهادت تقویت شود.

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور انبوه مردم شهرستان های چوار و ایلام و مسئولان استان در دهستان گنجوان از توابع شهرستان چوار برگزار شد.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) چهار شهید در اسمان آباد چرداول، ماژین دره شهر، پالایشگاه و گنجوان چوار تدفین شدند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.