تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

پویش “یلدای مهربانی” برای مددجویان ایلامی راه اندازی شد

پویش “یلدای مهربانی” برای مددجویان ایلامی راه اندازی شد
ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت:

 

پویش یلدای مهربانی در راستای حمایت از مددجویان نیازمند این استان برای تهیه سبد معیشتی یلدا راه اندازی شد.

“ناصر مرادی” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: کمیته امداد استان از طریق همه دفاتر خود در شهرستانها و مناطق، این آمادگی را دارد که هدیه‌ها و بسته‌های افراد خیر و نیکوکار را در شب یلدا را در اختیار خانواده‌های مددجو قرار دهد.

وی افزود: کمیته امداد به مناسبت این آیین و با هدف مشارکت خیرین در بهره مند کردن نیازمندان از هدایای مردمی به این مناسبت، پویشی بنام “یلدای مهربانی” را راه اندازی کرده است که تدارک بسته های یلدایی برای خانواده های مددجو هدف اصلی این پویش است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده شده برای خانواده های مددجو برنامه “مفتاح الجنه” در شب یلدا است که از طریق آن مدیران و دیگر اقشار خیر و نیازمند در شب یلدا با تهیه بسته‌ها و هدایا با حضور در کنار خانواده‌های مددجو خصوصاً خانواده‌های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده‌ها را بررسی و با هدف سهیم کردن مددجویان از این آیین هدایا، کمک‌های خود را در اختیار آنان قرار می دهند.

مرادی با بیان اینکه سال گذشته در شب یلدا تعداد سه هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان توزیع شد، ادامه داد: این بسته های غذایی شامل میوه، شیرینی، تنقلات، مرغ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی بوده که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر، سپاه استان و گروه‌های خیریه تدارک و در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان با دعوت مردم در زمینه کمک به خرید بسته‌های حمایتی شب یلدا برای نیازمندان استان، خاطرنشان کرد: شماره کارت ۰۳۵۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷، کددستوری #۰۸۴*۸۸۷۷*و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست جهت کمک به نیازمندان استان در شب یلدا است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.