تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

پرسپولیس در فکر یک معاوضه جذاب؛ یاغی جدید از قائمشهر می‌آید!

پرسپولیس در فکر یک معاوضه جذاب؛ یاغی جدید از قائمشهر می‌آید!
تهران‌- باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا مهاجم گلزن نساجی مازندران را به خدمت بگیرد.

بعد از شکست سنگین تیم نساجی مازندران برابر استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر، سید مهدی رحمتی سرمربی قائمشهری‌ها از سمت خود استعفا داد و بلافاصله بعد از او لوکاس آلکاراس مربی اسپانیایی به عنوان جانشین او معرفی شد.

در قدم بعدی این باشگاه برای تقویت خط دفاعی خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در نظر دارد فرشاد فرجی مدافع ۲۹ ساله و نیمکت‌نشین پرسپولیس را به خدمت بگیرد. فرجی که پیش از این در لیگ هجدهم تجربه حضور در نساجی را در کارنامه خود دارد، در ۳ فصل اخیری که در پرسپولیس حضور داشته، در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده و همین موضوع سبب شده تا این مدافع به دنبال جدایی از سرخ‌پوشان باشد.

باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی مشکلی بابت جدایی این بازیکن ندارند و در صورت ارائه یک پیشنهاد خوب، فرجی می‌تواند از جمع سرخ‌پوشان جدا شود. حالا که باشگاه نساجی خواهان به خدمت گرفتن بازیکن سابق خود است، پرسپولیسی‌ها نیز به دنبال آن هستند تا در ازای انتقال فرجی به قائمشهر معاوضه جذابی را انجام دهند. مدیران پرسپولیس در صورتی موافق جدایی فرجی هستند که باشگاه نساجی در ازای به خدمت گرفتن این مدافع، رضایتنامه محمدرضا آزادی مهاجم جوان و گلزن این تیم را برای حضور در پرسپولیس صادر کند.

محمدرضا آزادی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق شده ۷ بار با لباس نساجی گلزنی کند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.